Oprócz dynamicznego silnika na pochwałę zasługuje świetnie zestrojone zawieszenie. Gdy trzeba, jest komfortowe, a przy szybkiej jeździe, szczególnie na zakrętach, daje poczucie bezpieczeństwa i pewnego trzymania się drogi. Silnik mimo dużej mocy nie jest paliwożerny. W trasie średnie zużycie wyniosło 8,7 l/100 km. W jeździe mieszanej zużycie wzrosło do 9,0 l/100 km. To przyzwoity wynik. Przyczynia się do niego m.in. 6-stopniowa skrzynia biegów. Wnętrze dobrze zaprojektowane, fotele są obszerne i wygodne, z dobrym bocznym podtrzymaniem (brakuje tylko regulacji podparcia lędźwi). Wiele funkcji można obsługiwać przyciskami w kierownicy (tempomat, radio, wskazania komputera pokładowego). Duży plus za wygodne, wielkie pokrętło regulacji głośności radia.+ Znakomite osiągi silnika, umiarkowane spalanie, sprężyste, komfortowe zawieszenie, bogate wyp. seryjne - Ograniczona widoczność do tyłu, brak regulacji podparcia lędźwi, głośny silnik przy niższych prędkościach
Honda Accord 2.4 - Sportowa limuzyna
Można nim jeździć i wygodnie, i sportowo. Accord to typowe auto rodzinne, ale dla kierowców wykazujących sportowe ambicje.