Logo

Citroën C6: używana limuzyna prezydentów

Czubla Olaf
Czubla Olaf

W Polsce - głównie, bo zdarzają się przecież wyjątki - tzw. limuzyny kupuje się po to, by cieszyć się nierzadko urojonym prestiżem. Niemieccy przedstawiciele luksusowych segmentów często trzy czwarte rozwiązań czerpią z mniejszych aut marki, ale to nie przeszkadza im utrzymywać pozycji lidera. Citroen C6 nie jest inny - pod wieloma względami to wypadkowa najlepszych cech francuskiego producenta, które dotychczas znajdowały odzwierciedlenie przede wszystkim w “klasie średniej". W 1999 roku zebrano śmietankę i doprawiono ją urokiem pierwszych DS-ów.

Autor Czubla Olaf
Czubla Olaf
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu