Logo

BMW Serii 5 (1996-2003) – poważny kłopot stanowi... poprzedni właściciel

Hubert Wójcik
Hubert Wójcik

Fakty są takie, że „piątki” w cenie do 10 tys. zł często eksploatowano zgodnie z zasadą „urwało się, ale jedzie? Żaden problem”. Co z kolei oznacza, że albo godzisz się z tym i jeździsz, dopóki nie padnie, albo szykujesz parę złotych na tzw. pakiet startowy. Warto, bo seria 5 (E39), gdy tylko jest w dobrym (lub przynajmniej niezłym!) stanie, potrafi dać wiele przyjemności – wygodne fotele, świetny komfort, dobre wyciszenie i porządne materiały (choć często sfatygowane).

Autor Hubert Wójcik
Hubert Wójcik
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu