- Toyota Prius była pierwszym wielkoseryjnym autem hybrydowym. Do dziś na rynek trafiły cztery generacje modelu
- Ocenę stanu technicznego auta hybrydowego należy rozpocząć tak, jak w przypadku każdego samochodu – od sprawdzenia, czy przypadkiem nie mamy do czynienia z egzemplarzem po solidnym „dzwonie”
- Bez podłączenia komputera diagnostycznego fachowe sprawdzenie kondycji układu hybrydowego jest w zasadzie niemożliwe
- Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu
Ruch na rynku wtórnym wśród aut hybrydowych jest coraz większy. Choć to specyficzny napęd, który ma swoje mocne i słabe strony (tych drugich jest zdecydowanie mniej!), liczba jego zwolenników rośnie. Nawet taksówkarze przekonali się do hybryd, a to już przecież o czymś świadczy. Czy rzeczywiście trwałość aut hybrydowych jest ponadprzeciętna? Z jakimi wydatkami trzeba się liczyć na serwis i eksploatację? Czy używanej hybrydy należy się bać?