Wiele starszych egzemplarzy boryka się z poważną korozją blach, tylna belka oparta na drogich w naprawie łożyskach igiełkowych jest zniszczona, a wnętrze – sfatygowane. Część aut swego czasu jeździła jako taksówki, ale dobra wiadomość jest taka, że kwota z górnej granicy budżetu (9-10 tys. zł) pozwala jeszcze znaleźć w miarę zadbane egzemplarze z polskich salonów.
Citroen Xsara Picasso (1999-2012) – Wiele egzemplarzy boryka się z korozją blach
Znakomicie pomyślany i wygodny rodzinny samochód, który – niestety – dość kiepsko się starzeje. Mechanika okazuje się zazwyczaj trwała, choć w tak starym aucie należy się spodziewać problemów z osprzętem, pewnych problemów może przysporzyć dość rozbudowany układ elektryczny. Polecamy silnik 1.6 16V. Benzyniak 1.8 może brać olej.
Auto Świat
CITROËN XSARA PICASSO (1999-2012)