Czym jest Van ProCenter?

Van ProCenter oferuje o wiele więcej niż sprzedaż samochodów. Zaangażowanie doradców w zakresie obsługi i specjalistyczna pomoc w doborze samochodów to tylko niektóre korzyści, jakie oferują salony. Co jeszcze oznacza nowy standard dostępny w sieciach dealerskich?

·         Więcej specjalistów. Od teraz zakup pojazdów firmowych nie będzie czasochłonnym obowiązkiem, ale przyjemnością. Zespół ekspertów w zakresie doradztwa, zabudów i modyfikacji pojazdów oraz finansowania i usług jest cały czas dostępny dla klientów Mercedes-Benz Vans. Specjaliści ds. sprzedaży i serwisu w Van ProCenter wiedzą dokładnie, co jest istotne w branży motoryzacyjnej i oferują rozwiązania skrojone na miarę potrzeb, a także pomagają rozwiać wątpliwości oraz udzielają dodatkowych informacji na temat specyfikacji technicznej czy nowych rozwiązań dla sektora aut dostawczych.

·         Większa dyspozycyjność. Dla osób prowadzących własne firmy czas jest na wagę złota. Wydłużone godziny pracy specjalistów oznaczają więc ich maksymalną dyspozycyjność oraz minimalny czas oczekiwania na obsługę. Jednak to nie wszystko – doradcy mogą przyjechać do siedziby firmy swojego klienta i w ramach konsultacji zaproponować korzystne rozwiązania.

·         Większa mobilność. Van ProCenter oferuje specjalną usługę „door-to-door”, dzięki której samochód wymagający serwisu zostaje odebrany od klienta, a po zakończonej usłudze, dostarczony z powrotem. To duża oszczędność czasu, który można lepiej spożytkować, np. na rozwijanie swojego biznesu.

·         Większa dostępność. W salonie znajdziemy pełną gamę dostępnych samochodów dostawczych: od Citana po Sprintera. Umożliwia to sprawne zorganizowanie jazdy testowej (w ciągu 48 godzin) skonfigurowanym względem potrzeb modelem lub jego natychmiastowy zakup.

Usługi premium w praktyce

Salony Van ProCenter wyznaczają nowe standardy w zakresie doradztwa i jakości usług. Eksperci pomagają zaplanować specjalistyczną zabudowę i modyfikację pojazdu, a także skompletować całą flotę. Już na pierwszy rzut oka widać dużą zmianę – dla komfortu klientów zostały przygotowane dodatkowe miejsca parkingowe. Po wejściu do salonu klient zostaje przywitany i skierowany wprost do doradcy handlowego wyspecjalizowanego w zakresie pojazdów dostawczych.

Czym jeszcze Van ProCenter różni się od tradycyjnych biur obsługi klienta? Na pierwszy plan wysuwa się jakość i kompleksowość usług. Doradcy są w pełni przygotowani, aby dostosować usługę i pojazd do potrzeb każdego klienta. Nowoczesne technologie również pomagają podjąć decyzję o wyborze idealnego pojazdu. Za pomocą aplikacji na iPadzie eksperci mogą zademonstrować i wyjaśnić obrazowo najważniejsze kwestie związane z zakupem czy funkcjonowaniem konkretnego modelu. Dla wygody klienta najważniejsze informacje zostają również wyświetlone na dużym ekranie. A wszystko to odbywa się w profesjonalnej, a zarazem przyjaznej atmosferze – nowe stanowiska obsługi zmniejszają dystans pomiędzy rozmówcami.

Klient zainteresowany zakupem pojazdu może wybrać pięć różnych zabudów oraz wersji dostępnych na placu. Możliwa jest również szybka organizacja jazdy próbnej. Gdy auto wymaga serwisu, Van ProCenter dba o zminimalizowanie przestojów w firmie, oferując przedsiębiorcom samochody zastępcze umożliwiające dalszą pracę. Wszystko to czyni koncepcję Van ProCenter prostą i innowacyjną zarazem.

– Chcemy, żeby najwyższa jakość i standardy Mercedes-Benz Vans były dostępne na każdym etapie kontaktu z naszą marką. Krótko mówiąc, chodzi o to, żeby klient zainteresowany czy to zakupem, czy serwisem pojazdu dostawczego, miał zawsze zapewnioną najlepszą obsługę – mówi René Achinger, dyrektor zarządzający Mercedes-Benz Vans w Polsce.

Salony Van ProCenter w Polsce

Van ProCenter to zdecydowanie ambitne przedsięwzięcie. Obecnie ten standard uruchomiło już ośmiu dealerów w Polsce. Należą do nich: Mercedes-Benz Wróbel Wrocław, Mercedes-Benz Sosnowiec, Auto Idea Łomianki/Warszawa, MB Motors Janki/Warszawa, Mojsiuk Szczecin, Auto-Studio Łódź, Sobiesław Zasada Automotive Kraków oraz Auto Frelik w Bydgoszczy. Jednak to nie koniec, kolejne cztery salony wdrożą ofertę Van ProCenter do końca 2019 roku.

– Van ProCenter oznacza nie tylko wyższy standard. To także obecny w każdej takiej placówce zespół wyszkolonych ekspertów, gotowy, by zapewnić klientom najlepszą możliwą obsługę w zakresie pojazdów dostawczych – podsumowuje René Achinger.