Oba nowe modele Peugeota oferowane są z takimi samymi pięcioma silnikami: benzynowymi 1.6/120 KM oraz 1.6/155 KM, a także z dieslami 1.6/115 KM, 2.0/150 KM, 2.0/160 KM (tylko wersje z „automatem"). Peugeot 3008 oferowany jest także w wersji hybrydowej (HYbrid4) - łączna moc wynosi wtedy 200 KM.
Tak samo nazywają się wersje wyposażeniowe: Acces, Active oraz Allure. W podstawowej wersji Acces Peugeot 3008 z silnikiem 1.6/120 KM kosztuje 69 900 zł. Wyposażenie jest bogate, obejmuje układy elektroniczne zapewniające bezpieczeństwo (ABS, ESP, ASR, DRC), komplet poduszek powietrznych i wiele innych dodatków. Ta wersja silnikowa spala 6,7 l benzyny na 100 km, przyspieszenie do „setki" wynosi 11,8 s, a prędkość maksymalna 185 km/h. Bagażnik ma pojemność (do wysokości dachu) 656 l.
Wersja Active z podstawowym silnikiem 120 KM kosztuje 78 300 zł. Za Peugeota 3008 z silnikiem 1.6/155 KM w wersji Active trzeba zapłacić 86 100 zł, a za najbogatszą Allure - 94 700 zł. Ci klienci, którzy wybiorą te wersje dostaną gratis - nawigację satelitarną z mapą Europy. Ten prezent wart jest 3300 zł.
Najtańsza wersja 3008 z silnikiem Diesla 1.6/115 KM kosztuje 79 500 zł. Mocniejsza wersja 2.0/150 KM wyceniona została na 92 400 zł lub 101 tys. w najbogatszej odmianie Allure.
Hybrydowa, 200-konna„3008-ka" jest najdroższa - wyceniono ją na 142 100 zł.
Model 5008 nie jest oferowany w wersji hybrydowej. Najtańsza odmiana Acces z podstawowym silnikiem 1.6/120 KM kosztuje 70 900 zł. Wersja 1.6/155 KM w kompletacji Active kosztuje 87 100 zł, a w najbogatszej Allure - 95 700 zł. „5008-ka" z tym samym silnikiem i z „automatem" kosztuje 100 200 zł.
Najtańszy diesel 1.6/115 KM w podstawowej kompletacji Acces „5008-ki" wyceniono na 80 500 zł. 2-litrowa wersja 150-konna kosztuje 93 400 zl lub w najbogatszym zestawieniu 102 tys. zł. Najdroższa jest 2-litrówka z „automatem" - wyceniono ją na 107 500 zł.