Citroen C5 dostępny będzie w dwóch wersjach nadwoziowych - sedan oraz kombi (Tourer) oraz w sześciu wersjach silnikowych. Do wyboru będą cztery pakiety wyposażeniowe (Attraction, Dynamique, Confort oraz Exclusive), a w kombi trzy (bez Confort). Wszystkie ceny Citroena C5 Tourer są o 5 tys. zł wyższe niż porównywalnych wersji z nadwoziem typu sedan.

Podstawową jednostką benzynową będzie 1,8-litrowy silnik o mocy 127 KM oraz maksymalnym momencie 170 Nm. Ceny za tę wersję zaczynają się od 79.900 zł. Drugim w gamie silnikiem benzynowym jest dwulitrowy motor o mocy 143 KM i maksymalnym momencie 200 Nm. Cena to 89,9 tys. zł, a w przypadku wyboru modelu z 4-stopniową automatyczną skrzynią 110.400 zł.

Najtańszego diesla dostaniemy za 88.400 zł. Będzie to 1,6-litrowa jednostka HDi o mocy 110 KM i maksymalnym momencie 240 Nm. Za wersję dwulitrową (138 KM, 320 Nm) trzeba będzie zapłacić minimum 95.900 zł (124,4 tys. zł za wersję z 6-stopniowym automatem), zaś za 2,2-litrową (173 KM, 370 Nm) 131.400 zł. Topowym silnikiem dostępnym na polskim rynku będzie 2,7-litrowa jednostka HDi V6 rozwijająca moc 208 KM i o maksymalnym momencie obrotowym 440 Nm współdziałająca z 6-stopniową przekładnią automatyczną. Cena to 155.400 zł.

Na liście standardowego wyposażenia wszystkich oferowanych wersji znajdziemy m.in. systemy ABS z BAS i EBD, ESP z ASR, 7 poduszek powietrznych, pełną elektrykę, automatyczną klimatyzację, tempomat oraz kierownicę z nieruchomym środkiem znaną m.in. z modelu C4. Co ciekawe, sztandarowy można by rzec produkt Citroena, czyli hydropneumatyczne zawieszenie Hydractive III, będzie dostępny w standardzie wyłącznie w dwóch najbogatszych wariantach wyposażeniowych. Tym samym będzie on nieosiągalny dla osób, które zdecydują się na najsłabsze wersje - benzynową 1,8i oraz wysokoprężną 1,6 HDi