Produkowany od 1977 roku w Niemczech, w Wolfsburgu, pod marką Seata, był chętnie kupowany, ale jako drugie lub trzecie auto w rodzinie. Na polskim rynku Arosa dużej popularności nie zdobyła, głównie z powodu wysokiej ceny.Okazało się bowiem, że kosztuje mniej więcej tyle samo co większa od niej Ibiza. Po czterech latach produkcji Seat zdecy- dował się na odnowienie Arosy. Małe autko ma teraz bardziej dynamiczny wy- gląd. Udało się ten efekt osiągnąć dzięki kształtowi reflektorów i dużemu logo firmy umieszczonemu na wlocie powietrza.Po zmianach Arosa upodobniła się do pozostałych modeli Seata.Zmienione jest także wnętrze. Z dynamicznym wyglądem zewnętrznym dobrze korespondują sportowe atrybuty wystroju wnętrza, m.in. jasne otoczki zegarów, trójramienna kierownica.Zegary podświetlone są na czerwono, plastik pokrywający deskę rozdzielczą jest w lepszym gatunku. Wnętrze Arosy jest wystarczająco obszernedla pasażerów na przednich fotelach, z tyłu wygodnie mogą podróżować dzieci lub osoby o wzroście mniej więcej do 170 cm.
Galeria zdjęć
Agresywna Arosa
Agresywna Arosa
Agresywna Arosa