Czy jednym z nich może zostać Giulia SportWagon, której wizualizację zaprezentował Aleksandro Massara. Z całą pewnością jest to ciekawa propozycja. Producent wciąż jednak nie potwierdził oficjalnie takiej wersji nadwozia.

Wszystko wskazuje na to, iż pierwszym od lat rynkowym sukcesem ma szansę stać się Alfa Romeo Giulia. Ten model zdobył już dużo przychylnych ocen podczas premiery. Wkrótce przyjdzie czas na ocenę użytkowników. Szef koncernu FCA Sergio Marchionne, wciąż zapowiada światową ekspansję marki i roczną sprzedaż przynajmniej 400 tys. aut. Obecnie jest to znacznie mniej i do realizacji celu wciąż daleko

Fanatycy marki nieustannie rozwodzili się nad chlubną przeszłością firmy i oczekiwali cudów w przyszłości, bo przecież „jutro prześcigniemy wszystkich”. Wybór daty premiery nowego modelu także nie był przypadkowy – Alfa Romeo obchodzi właśnie 105. urodziny. Nowa Giulia to manifest marki. W dziedzinach designu, techniki i osiągów to auto będzie wyznaczało nowe standardy w klasie

Nowa limuzyna ma być konkurentką BMW serii 3 i Audi A4. Za typowym dla Alfy scudetto (wlot powietrza do silnika) ciągnie się wyraźne przetłoczenie na masce, które dodatkowo podkreśla jej długość. Do tego Giulia ma największy rozstaw osi w klasie średniej, a wyraźne „biodra” (poszerzenie poniżej tylnego słupka dachowego) akcentują tylny napęd (opcjonalnie auto będzie mogło mieć 4x4).