Auto Świat Wiadomości Aktualności Alfa Romeo Giulia za 139 tys. zł (polskie ceny)

Alfa Romeo Giulia za 139 tys. zł (polskie ceny)

| Aktualizacja

Znamy już polskie ceny długo oczekiwanego modelu Alfa Romeo Giulia, która będzie dostępna w trzech opcjach wyposażenia. Tym razem producent stawia na jednostki wysokoprężne. Czy taki wybór stanowi drogę do sukcesu? Pełna gama Giulii została po wielomiesięcznych opóźnieniach zaprezentowana w Ośrodku badawczym w Balocco

Alfa Romeo Giulia
Zobacz galerię (4)
Auto Świat / FCA
Alfa Romeo Giulia

Wydarzenie to jest dopełnieniem debiutu samochodu, pokazanego na 105-lecie marki w Muzeum Alfy Romeo w Arese w wersji Quadrifoglio – ekstremalnego wyrazu „mechaniki emocji”- a następnie zaprezentowanego wraz z całą gamą, na Salonie samochodowym 2016 w Genewie.

Alfa Romeo Giulia - gdzie można kupić?

Nową Giulię można już zamówić w salonach we Włoszech, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Austrii, Belgii, Szwajcarii i Holandii. W ciągu najbliższych tygodni model ten będzie można zamówić również w całej Europie. Dokładne informacje oraz ceny dostępne są na lokalnych stronach prasowych.

Alfa Romeo Giulia - wersje do wyboru

Gama składa się z trzech poziomów wyposażenia: Giulia, Super oraz topowej wersji Quadrifoglio dostępnych w następujących wersjach silnikowych: 2.2 Diesel o mocy 150 KM i 180 KM oferowanych z manualną, sześciostopniową lub automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów; 2.9 V6 Biturbo benzyna o mocy 510 KM, wyposażoną w momencie premiery w manualną, sześciostopniową skrzynię biegów. Nowa Alfa Romeo Giulia wyposażona w tylny napęd: jest to wybór konstrukcyjny, który zapewnia wysokie osiągi, przyjemność z jazdy oraz emocje podczas jazdy, będąc jednocześnie wyrazem hołdu dla autentycznych korzeni legendarnej Alfy Romeo.

Alfa Romeo Giulia - nowinki techniczne

Wierna tradycji Alfy Romeo, nowa Giulia oferuje wyjątkowe rozwiązania techniczne. Wśród najbardziej wyszukanych elementów wyposażenia, na szczególną uwagę zasługuje Integrated Brake System (IBS), znacznie skracający drogę hamowania – z prędkości 100 km/h do 0 w 38,5 m dla Giulii i w 32 m dla Quadrifoglio – oraz zawieszenia aktywne, zapewniające wyjątkowy komfort podróżowania.

Dodatkowo, Quadrifoglio jako jedyna wersja dysponuje technologią Torque Vectoring, zapewniająca idelane rozłożenie momentu obrotowego na dwa koła osi tylnej oraz Alfa Active Aero Splitter, który aktywnie zarządza dociskiem aerodynamicznym, również przy dużej prędkości.

Alfa Romeo Giulia - nowy diesel

Silnik 2.2 diesel nowej Giulii jest pierwszym silnikiem Diesel w historii Alfy Romeo wykonanym w całości z aluminium. Ten czterocylindrowy silnik ma układ wtryskowy najnowszej generacji MultiJet II z Injection Rate Shaping (IRS) i ciśnienie robocze 2000 bar. Turbosprężarka ze zmienną geometrią sterowana elektrycznie reprezentuje najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie mechaniki i minimalizuje czas reakcji, zapewniając jednocześnie korzyści pod względem wydajności. Najwyższy poziom komfortu i przyjemności jazdy zagwarantowane są przez przeciwbieżny wałek wyrównoważający.

Nowy silnik 2.2 diesel dostępny jest w dwóch wersjach: z mocą 180 KM przy 3.750 obrotów/min. (maksymalny moment obrotowy to 450 Nm przy 1.750 obrotów/min.) oraz 150 KM przy 4.000 obrotów/min. (maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 1.500 obrotów/min). Obydwie wersje silnikowe można zestawić z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów lub z nową automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów.

Alfa Romeo Giulia - najmocniejsza wersja

Dostępny jedynie w topowej wersji Quadrifoglio, wyjątkowy pod względem technologii i osiągów silnik, stał się nowym punktem odniesienia marki. Inspirowany technologią i umiejętnościami technicznymi producenta Ferrari, silnik V6 BiTurbo benzyna wykonany jest w całości z aluminium, aby zredukować całkowitą masę samochodu, szczególnie tę przenoszoną na oś przednią i wytwarza moc 510 KM oraz moment obrotowy powyżej 600 Nm.

Silnik ten zapewnia pierwszorzędne osiągi: maksymalną prędkość 307 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,9 sekundy i maksymalny moment 600 Nm. Dodatkowo, pomimo, że wartości mocy i momentu są rewelacyjne, 2.9 V6 BiTurbo benzyna o mocy 510 KM jest najlepszy w swojej klasie pod względem emisji spalin (198  gr/km CO2 z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów) i niesamowicie oszczędny jeśli chodzi o spalanie, dzięki sterowanemu elektronicznie systemowi dezaktywacji cylindrów.

Alfa Romeo Giulia - polskie ceny

SilnikWersjaCena w zł
2.2 Diesel 16v 150 KM MT6 RWDGiulia139 000
2.2 Diesel 16v 150 KM AT8 RWDGiulia149 000
2.2 Diesel 16v 150 KM MT6 RWDSuper145 500
2.2 Diesel 16v 150 KM AT8 RWDSuper155 500
2.2 Giulia Diesel 16v 180 KM MT6 RWDSuper153 300
2.2 Diesel 16v 180 KM AT8Super163 300
2.9 Benzyna 24v 510 KM MT6 RWDQuadrifoglio359 000

Alfa Romeo Giulia - wyposażenie dodatkowe

Dopłaty obejmują m.in. lakier metalizowany - 4 tys. zł, siedzenia skórzane – 8,5 tys. zł, lakier trójwarstwowy – 9,5 tys. zl, szklany dach rozsuwany elektrycznie – 7,5 tys. zł, opony Run Flat – 1,3 tys. zł, czujniki parkowania – 3,2 tys. zł, 18-calowe obręcze kół z metali lekkich – 4,4 tys. zł, nawigacja Unconnect Nav z 18-calowym wyświetlaczem – 10,0 tys. zł, pakiet audio plus – 6,0 tys. zł oraz zawieszenie sportowe – 5,0 tys. zł.

materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków