Prywatne zespoły rajdowe już za niedługo będą miały możliwość pościgać się bardzo ekskluzywnym samochodem – Astonem Martin Rally GT, opracowanym przez Aston Martin Racing, powstałe na bazie współpracy firm Prodrive i Aston Martin. Firma Prodrive skorzystała przy opracowaniu auta ze swoich doświadczeń z wyścigowym Astonem Martinem DBR9 oraz dwudziestoletniej tradycji budowania aut rajdowych.
Aston Martin Rally GT bazuje na seryjnym modelu V8 Vantage. Prodrive wykorzystał seryjną karoserię (podobnie jak w DBR9), którą usztywniono rurową ramą. Silnik zbudowano z seryjnego, aluminiowego 8-cylindrowca 4,3 l, który przystosowano do rajdowych potrzeb. Zawieszenie Rally GT pozostało bez zmian, Prodrive wykorzystał tylko wyczynowe sprężyny Eibach i regulowane amortyzatory EXE-TC. Sześciostopniowa skrzynia biegów otrzymała w Rally GT krótsze zestopniowanie.
Aston Martin Racing wyprodukuje limitowaną ilość modelu Rally GT, przy czym pierwsze auta będą do dyspozycji pod koniec tego roku.