Po pierwsze doładowane V8 pod maską, które genialnie brzmi i imponuje osiągami. Aktywne pneumatyczne zawieszenie, rozbudowano o aktywne wahacze - co sprawia, że ten samochód po prostu płynie nad drogą, dostosowując pracę zawieszenia w czasie rzeczywistym. Genialne reflektory już nie Matrix LED ale Digital LED - z milionami mikroluster dostosowującymi snop światła do sytuacji panującej na drodze. Nadwozie tego skromnego z wyglądu auta skrywa wiele rozwiązań niespotykanych w wielu konkurencyjnych modelach. Zobaczcie w naszej galerii Audi S8 z bliska. A jeśli jesteście ciekawi jak jeździ nowe Audi A8 - zachęcam do lektury naszego raportu z pierwszych jazd tym modelem — Audi A8 po liftingu – luksusową limuzyną po drogach Norwegii.
Audi S8 - jeszcze więcej prestiżu i technologii
Od 1994 roku Audi S8 jest flagową limuzyną niemieckiej marki. Ten model w przeciwieństwie do modeli konkurencyjnych marek nigdy nie zwracał na siebie uwagi. Tak dyskretny wygląd, to według mnie jedna z zalet każdej generacji Audi S8. Tak ten model nie rzuca się w oczy, ale to nie znaczy, że czegoś mu brakuje. Tak też jest w przypadku najnowszej generacji Audi S8. Bo to co w tym modelu najważniejsze ukryto pod maską.