W zakładach położonych na południu Brazylii, w prowincji Parana, w 2015 roku najpierw rozpocznie się produkcja modelu A3 limuzyna. Kilka miesięcy później zacznie tam powstawać mały SUVQ3.
Inwestycja w Brazylii jest elementem światowej strategii koncernu Audi. Niemiecka firma chce od 2020 roku sprzedawać na całym świecie 2 miliony samochodów. Dla porównania - w 2012 roku Audi sprzedało 1 455 100 samochodów.
Audi zaplanowało na lata 2012-2016 inwerstycje w wysokości 13 miliardów euro. Oprócz zakładów w Brazylii firma rozbudowuje zakłady w Gjor na Węgrzech, w 2013 roku rozpocznie działalność druga fabryka Audi w Chinach - w Foshan (pierwszy zakład działa od kilku lat w Changchun na północnym wschodzie Chin). Od 2016 roku modele Audi będą powstawały także w Meksyku, w San Jose Chiapa.
Audi zatrudnia ok. 68 tys. pracowników, z czego ok. 50 tys. w Niemczech. Auta z czterema pierścieniami na grillu sprzedawana są w ponad 100 krajach na wszystkich kontynentach.