Właśnie dla nich znana z przeróbek zawieszeń modeli różnych marek firma H&R przygotowała zestaw tuningowy. Zmiany przewidziano dla wszystkich wersji Passata: sedanów i kombi z napędem na przednią oś i na cztery koła. Wszystko po to, by samochód wyglądał inaczej, a jazda nim sprawiała więcej radości. Do wyboru są, jak zwykle u tego tunera, dwie możliwości: zestawy sprężyn obniżających nadwozie dopasowanych do seryjnych amortyzatorów lub kompletne sportowo zestrojone zawieszenie. W pierwszym przypadku prześwit zmniejsza się o 40 mm z przodu i 30 mm z tyłu, w drugim prześwit regulowany jest indywidualnie w zakresie 40-70 mm. Dla tych, którzy chcą powiększyć rozstaw kół w swoim Passacie, H&R ma tuleje dystansowe wykonane z ekstremalnie wytrzymałego stopu aluminium, pasujące zarówno do seryjnych felg, jak i tych od tunera.
Bardziej spektakularny
Volkswagen Passat sprawia wrażenie samochodu przeznaczonego dla poważnych i statecznych ludzi, którzy o tuningu wcale nie myślą. Tymczasem okazuje się, że także właściciele limuzyn z Wolfsburga chcą mieć samochody wyróżniające się w tłumie.