Do programu #BiznesKochaBiznes, jako beneficjenci mogą zgłaszać się przedsiębiorstwa, które podczas epidemii wprowadziły innowacje, a możliwość skorzystania z dodatkowego budżetu pozwoli im na promocję swojej działalności i walkę z ekonomicznymi konsekwencjami kryzysu. #BiznesKochaBiznes to projekt mający na celu wzajemną pomoc i okazanie solidarności w biznesie.

Foto: Auto Świat

- W trudnych czasach biznes powinien trzymać się razem. Celem oferty #BiznesKochaBiznes jest wzajemna pomoc, wsparcie dla firm, które potrafią w kryzysie dostrzec szansę na swój na rozwój. Obecni reklamodawcy biura reklamy Ringier Axel Springer Polska, prowadząc własne kampanie, mogą równocześnie wesprzeć firmy, które dzięki darmowej, ogólnopolskiej promocji będą mogły przetrwać ten trudny czas. Wierzymy, że solidarność biznesu to coś, co pomoże nam wszystkim wyjść z niego obronną ręką – mówi Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska.

Firmy zainteresowane przystąpieniem do akcji, mogą zgłaszać się za pośrednictwem specjalnie stworzonego formularza, który dostępny jest, wraz z regulaminem akcji, w serwisie www.bizneskochabiznes.onet.pl.

Firmy, które zostaną darczyńcami wspierającymi promocję małych przedsiębiorstw, otrzymają certyfikat „Wielkiego ReklamoDawcy”.

Akcję wspierają media Ringier Axel Springer Polska.

Foto: Auto Świat

Więcej informacji oraz regulamin akcji: www.bizneskochabiznes.onet.pl