Wzrost sprzedaży samochodów BMW wyniósł 23,37%, MINI 35,29%, a motocykli aż 40,74%. Sprzedaż wszystkich pojazdów koncernu w Polsce wzrosła o 25,41%.

Szef BMW Polska Erich Papke upatruje korzeni tego sukcesu we wzroście i rozwoju polskiej gospodarki: "Polska ma olbrzymi potencjał gospodarczy i nie ma powodu, aby jego wzrost został zatrzymany przez kryzys. Gospodarka jest zdrowa, rośnie standard życia Polaków. Efektem tego jest sięganie coraz częściej po auta bardziej luksusowe, co skutkuje wzrostem segmentu samochodów premium, do którego należą nasze marki. Polacy maja również większą odwagę wyrażania siebie, co przekłada się na duże zainteresowanie nasza marka i rodzajem stylu, który reprezentują nasze pojazdy. Poza tym w Polsce coraz większa wagę przykłada się do wydajnych, oszczędnych ale i dynamicznych samochodów, przyjaznych środowisku stąd nasze auta wyposażone standardowo w technologie EfficientDynamics cieszą się dużym powodzeniem. Przewidujemy, ze przyszły rok będzie również korzystny dla BMW."

Wzrost sprzedaży został m.in. osiągnięty przez duży popyt na BMW z napędem 4x4 (wzrost od 20 do 30%), które stały się bardzo popularne w Polsce ze względu na nasze warunki klimatyczne i drogowe. Niewątpliwym liderem jednak jest przede wszystkim popularna Seria 3, które zanotowała ponad 50% wzrost sprzedaży we wszystkich swoich wersjach modelowych. Koniec grudnia był pierwszym miesiącem odbierania przez klientów nowego BMW Serii 7, którego prawdziwy boom sprzedaży zapowiadany jest na obecny rok.

Dużym powodzeniem cieszyła się również marka MINI zarówno w nowej wersji trzydrzwiowej, jak również wprowadzonej w roku 2007 na rynek wersji MINI Clubman. Na wiosnę tego roku wchodzi na rynek nowy MINI Convertible.

Znaczący boom przeżywają również motocykle BMW. Robert Domański, szef działu motocykli, tak komentuje ubiegłoroczny sukces sprzedaży: "Umocniliśmy naszą dominującą pozycję w segmencie turystycznych motocykli Enduro i to one zaważyły na tak dobrych wynikach sprzedaży. Wyróżniłbym tu modele F 800 GS (nowość 2008) oraz R 1200 GS Adventure, który razem z mniejszym R 1200 GS są absolutnymi liderami rynku Enduro w Polsce. Jeśli ktoś myśli poważnie o jeździe turystycznej enduro, musi pomyśleć o marce BMW".

Rok 2008 zakończył się znakomitymi osiągnięciami także dla BMW Financial Services, gdzie zanotowano znaczące wzrosty we wszystkich obszarach działalności. Na szczególną uwagę zasługuje spektakularny wzrost sprzedaży nowych kontraktów w ramach programu BMW Ubezpieczenia. Ten produkt osiągnął poziom sprzedaży 2300 kontraktów, co jest o blisko 1000 kontraktów więcej niż w 2007 roku (penetracja ponad 50%). Oznacza to, że obecnie, co drugi sprzedany w Polsce nowy samochód BMW był ubezpieczony w tym programie.

Także w programach finansowania pojazdów BMW Kredyt i BMW Leasing odnotowano istotne wzrosty. Blisko 1500 klientów zdecydowało się zrealizować swoje marzenia o Radości z Jazdy przy udziale rozwiązań finansowych wskazywanych przez BMW (co trzeci pojazd był finansowany w ramach programu).