Nowy Buick Regal niezbyt stara się ukryć swoje pokrewieństwo z modelem marki Opel, która w chwili obecnej jest najważniejszym samochodem niemieckiego producenta. Jako rynkowa nowość ma przyciągnąć nowych klientów i poprawić sytuację finansową spółki.

Buick Regal od Opla Insignia odróżnia się nową atrapą chłodnicy, nowymi wlotami powietrza w dolnej części zderzaka z okrągłymi lampami przeciwmgielnymi, a w lusterkach wstecznych zamontowano kierunkowskazy. We wnętrzu pojawiły się znaczki Buick, które zastąpiły błyskawicę marki Opel, a czerwone podświetlenie zegarów zmieniło się na niebieskie.

Na chińskim rynku nowość dostępna będzie z jednym z dwóch silników benzynowych, co w porównaniu do europejskiej oferty liczącej siedem jednostek, jest niewiele. Podstawowym silnikiem będzie wolnossący 4-cylindrowy o pojemności 2,4 l oferujący moc 121 kW (165 KM), mocniejsza, doładowana 4-cylindrowa jednostka 2,0 l zaoferuje 160 kW (217 KM). Oba silniki w standardzie współpracować będą z manualną 6-stopniową skrzynią biegów. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje autu w zależności od wybranego silnika 9,8 i 7,8 s.