Poza wymienionymi modelami, na stoisku BYD Auto będzie można zobaczyć model F3DM, kopię Toyoty Corolli wyposażoną w napęd hybrydowy typu plug-in. Koncern zaprezentuje także nowatorską stację ładowania pojazdów z panelami słonecznymi.
Prawdziwą nowością będzie pierwszy elektryczny autobus oznaczony symbolem K9, który według producenta ma zasięg 300 kilometrów w ruchu miejskich. 12-metrowy autobus niskopodłogowy wyposażony został w dodatkowe panele słoneczne umieszczone na dachu i silniki umieszczone zostały w tylnych kołach pojazdu. Czas ładowania akumulatorów wynosi około 6 godzin, ale 50 proc. pojemności dostępne jest już po pół godziny ładowania.
Europejska wersja vana E6 Eco posiada bardziej dynamiczną stylizację. W porównaniu do już dostępnej wersji, model Eco może być naładowany do pełna w czasie 40 min dzięki stacji o mocy 100 kW. W jego przypadku producent zapowiada wprowadzenie do oferty aż czterech wariantów, z czego dwa będą miały dwa silniki napęd na cztery koła. Do wyboru będą konfiguracje: 75 kW (przód), 160 kW (przód), 75 kW + 40 kW (4x4) oraz 160 kW + 40 kW (4x4). W zależności od konfiguracji, pojazd będzie oferował różne osiągi. Najmocniejsza wersja ma przyspieszać do 100 km/h w czasie 9,2 sekundy i rozwijać prędkość 185 km/h.
Model BYD S6DM przypomina z wyglądu Lexusa RX i podobnie jak japoński odpowiednik wyposażony został w technologię hybrydową. Chińscy inżynierowie skonstruowali układ napędowy składający się z trzech silników - jednego spalinowego o mocy 140 KM (186 Nm) i dwóch elektrycznych o mocach 75 KM i 14 KM, dających łącznie moment 450 Nm. Pojazd dysponuje również dołączanym napędem tylnej osi, nowoczesną 6-stopniową przekładnią dwusprzegłową oraz zestawem akumulatorów żelazowo-fosforanowych. W trybie elektrycznym pojazd może pokonać dystans 60 kilometrów.
BYD Auto jest bardzo zaangażowany w wejście na rynki europejskie. Jego partnerem został niemiecki potentat energetyczny RWE Effizienz GmbH, który już tworzy sieć punktów do szybkiego ładowania akumulatorów na terenie całej Europy, także w Polsce. Testowe samochody są już testowane w Niemczech i Danii. Obecnie BYD Corp., któremu podlega BYD Auto, posiada w Europie dwie fabryki zajmujące się produkcją akumulatorów - w Rumunii i na Węgrzech. Producent ciągle rozbudowuje swoją sieć sprzedaży, udzielając licencji kolejnym grupom dealerskim. Poniżej lista zakontraktowanych przedstawicieli:
1. Austria - Denzel,
2. Czechy - Autobinck,
3. Dania - Christiansen Group,
4. Hiszpania - Grupo Berge,
5. Holandia - Autobinck,
6. Portugalia - Hipogest Group,
7. Słowacja - Autobinck,
8. Słowenia - Autobinck,
9. Węgry - Autobinck.
W Polsce nie ujawnił się jeszcze żaden importer.