Frekwencja i pogoda dopisały, więc widzowie nie mieli powodów do narzekań. Wśród aut demonstracyjnych pojawiło się kilka nowości. Oprócz dobrze znanego Mercedesa klasy A (Centrum Car Hi-Fi) z systemem Clariona i Heliksa pokazano nową Toyotę Land Cruiser przygotowaną przez Klinikę Dźwięku dla JVC. Premierę miał również Fiat Panda nagłośniony przez zespół Olejnika. W obu autach zainstalowano rozbudowane systemy multimedialne z dodatkowymi monitorami w zagłówkach przednich foteli. W bagażniku Land Cruisera na specjalnej konstrukcji podwieszono i wyeksponowano wzmacniacze JVC i dodano subwoofery. W Fiacie w centralnej, polakierowanej konsoli wygospodarowano miejsce na stację multimedialną Clariona,a w tylnych słupkach na głośniki efektowe. We Wrocławiu można było również zobaczyć Nissana Primerę z nagłośnieniem szwedzkiego DLS oraz dobrze znane Audi Alpine i Seata Alhambrę Sony Poland. JBL i Extreme Car Audio szczyciły się nowym Smartem. Coraz bardziej aktywny jest Blaupunkt, który próbuje sił w zmaganiach dB Drag Racing. Maluch z potężnymi akumulatorami Boscha i wzmacniaczami Velocity cieszył się dużym zainteresowaniem publiczności. Sporą oglądalność miała też Alfa Romeo 147 z dyskretnie zainstalowanymi głośnikami Braksa z najbardziej prestiżowej i bardzo drogiej serii Graphic Pro. Doborową ekipę zawodników i interesujących aut wystawił Proa System Team.
Car audio we Wrocławiu
Niedawno Wrocław gościł fanów samochodowego audio. Na dwudniową imprezę zjechali dystrybutorzy sprzętu razem z najnowszymi pojazdami demonstracyjnymi oraz zawodnicy startujący w konkurencjach sound off (najwyższa jakość dźwięku) i dB Drag Racing (najgłośniejsze systemy w samochodzie).