Umowa będzie obowiązywała do końca sezonu 2015/16 rozgrywek piłkarskich angielskiej ligi Barclays Premier League oraz innych europejskich rozgrywek. W ramach współpracy logo marki Chevrolet będzie widoczne na stadionie klubu - Anfield, marka będzie promowana w drukowanych i cyfrowych publikacjach, a także na fanpage’ach klubu, zawodnicy klubu wezmą też udział w przedsięwzięciach promujących markę.

Chevrolet jest również oficjalnym sponsorem niezwykle popularnego przedsezonowego turnee klubu po Ameryce Północnej, w ramach którego w zeszłą sobotę Liverpool FC rozegrał już pierwsze spotkane sparingowe z Toronto FC. Jutro w Fenway Park w Bostonie Liverpool zagra z włoskim klubem AS Roma, natomiast 28 lipca angielscy piłkarze zmierzą się ze swoimi rywalami z Premier League - klubem Tottenham Hotspur. Spotkanie odbędzie się w Baltimore.

Chris Perry, wiceprezes Chevroleta ds. globalnego marketingu powiedział: "Fani klubu Liverpool z całego świata słyną z dozgonnej miłości do swojej drużyny. Nasza współpraca z Liverpool FC wykracza więc poza granice tradycyjnego sponsoringu i obejmuje również interakcję z fanami. Postaramy się angażować ich w całe przedsięwzięcie".

Ian Ayre, dyrektor zarządzający klubu Liverpool FC: "Marka Chevrolet, podobnie jak nasz klub, ma długą i bogatą historię, a nasze nowe partnerstwo pokazuje międzynarodowy potencjał Liverpoolu".

"Partnerstwo z tak uznaną marką, jaką jest Chevrolet, przyczyni się do rozwoju naszego klubu i zapewni mu sukces, zarówno na boisku, jak i poza nim. Rozpoczęliśmy współpracę z Chevroletem, aby zaangażować naszych fanów, którzy są jednymi z najbardziej oddanych i wyedukowanych kibiców na świecie".

Więcej informacji dotyczących turnee klubu Liverpool FC po Ameryce Północnej na stronie www.lfctour.com, za pośrednictwem której można też nabyć bilety.