Zwycięzcom w 11 europejskich krajach rozdanych zostanie ponad 50 samochodów Chevrolet i 170 000 upominków. Krajowe losowania odbędą się tuż przed świętami Bożego Narodzenia.

- Chevrolet to wciąż młoda marka w Europie - mówi Wayne Brannon, Dyrektor Generalny Chevrolet Europe. Nową gamę modeli Chevrolet przeznaczoną wyłącznie dla Europy wprowadziliśmy dwa lata temu. Choć co roku zwiększamy sprzedaż, świadomość europejskich produktów jest stosunkowo niska. Jesteśmy przekonani, że kiedy klienci dowiedzą się o naszych produktach oraz oferowanym przez nas doskonałym stosunku jakości do ceny, nasz rynkowy sukces będzie jeszcze większy. W ubiegłym roku sprzedaliśmy w Europie ponad 340 000 Chevroletów, a w tym roku z pewnością zwiększymy tę liczbę.

Działania koncentrują się na grze, w którą można grać w internecie lub poza nim. Zawodnicy wybierają trzy ulubione modele Chevroleta i parkują je w Garażu Marzeń Chevroleta. Zwycięzca głównej nagrody wygra wszystkie trzy Chevrolety do swojego Garażu Marzeń. Dwoje pozostałych zwycięzców wygra po jednym nowym Chevrolecie. Pierwszych 15 000 uczestników konkursu, którzy nadeślą zgłoszenia w danym kraju, otrzyma atrakcyjny upominek.

Karty do gry będą rozprowadzane w najważniejszych czasopismach: programach TV i prasie bezpłatnej oraz przez zespoły promocyjne Chevroleta w popularnych centrach handlowych w weekendy. W akcjach tych również udział wezmą przedstawiciele lokalnych dealerów, którzy przybliżą aktualną ofertę Chevroleta. Gracze Internetowi mogą wejść na stronę http://DreamGarage.Chevrolet.pl