Pickup GMC Sierra Hybrid osiąga według amerykańskiej metodyki w eksploatacji miejskiej oszczędność paliwa na poziomie 40 %, zaś średnio udało się zaoszczędzić 25 % paliwa. Układ hybrydowy kombinuje jednostkę Vortec 6,0 V8 i silnik elektryczny. Jednostka spalinowa dysponuje technologią późniejszego domykania zaworów ssących i wyłączania cylindrów przy niskim obciążeniu. Silnik elektryczny może działać sam i napędzać samochód do prędkości 48 km/h, nawet przy pełnym obciążeniu. Zarazem służy jako generator prądu elektrycznego podczas jazdy i hamowania. Energia elektryczna magazynowana jest w bateriach NiMH 300 V.
GMC Sierra Hybrid dostępny będzie wyłącznie z 4-drzwiowym nadwoziem Crew Cab. Do wyboru będzie napęd na tylne lub wszystkie koła, w obu wypadkach połączony z 4-biegową przekładnią i dwutrybowym napędem elektrycznym. Napęd hybrydowy, przekładnia, niska masa własna oraz oszczędne elektroniczne wspomaganie kierownicy (napięcie 42 V) i kompresor klimatyzacji pozwoliły uzyskać najniższe średnie zużycie pomiędzy full-size pickupami.
Chicago 2008: GMC Sierra Hybrid – oszczędny full-size pickup dla USA
Chicago 2008: GMC Sierra Hybrid – oszczędny full-size pickup dla USA
Chicago 2008: GMC Sierra Hybrid – oszczędny full-size pickup dla USA
Chicago 2008: GMC Sierra Hybrid – oszczędny full-size pickup dla USA
Chicago 2008: GMC Sierra Hybrid – oszczędny full-size pickup dla USA
Chicago 2008: GMC Sierra Hybrid – oszczędny full-size pickup dla USA
Chicago 2008: GMC Sierra Hybrid – oszczędny full-size pickup dla USA
Chicago 2008: GMC Sierra Hybrid – oszczędny full-size pickup dla USA