W niespełna rok Nissan Juke jako pierwszy crossover w segmencie B wypracował sobie silną pozycję na Starym Kontynencie. W Europie, skąd pochodzi 60 proc. jego nabywców, Juke zdobył 2 proc. udziału w rynku. Dotychczas w zakładach Nissana w Sunderland na północy Anglii wyprodukowano ponad 120 000 egzemplarzy modelu, z czego do końca września bieżącego roku 100 000 egzemplarzy znalazło nabywców w Europie.

Od października Nissany Juke z napędem na cztery koła zamawiane przez europejskich klientównie są już importowane z Japonii, ale tak jak wersje z przednim napędem - z Anglii. W odpowiedzi na rosnący popyt na napęd 4WD, Nissan postanowił przenieść do Sunderland produkcję wszystkich przeznaczonych na rynek europejski czteronapędowych wersji Juke'a.

Pierwsze urodziny Juke'a uczczono unikatową edycją limitowaną. Kuro, po japońsku „czarny", to wersja Tekna wzbogacona o czarne dodatki kontrastujące, albo harmonizujące z dwoma metalizowanymi kolorami nadwozia: jaskrawym Force Red lub dynamicznym Pearl Black. Powstanie tylko 2800 egzemplarzy dla Europy. Niestety będą one dostępne tylko w Wielkiej Brytanii, Rosji, Hiszpanii i Belgii.

Kolejnym urodzinowy prezent to Juke-R - jednorazowa, ekstremalna próba maksymalnego podkreślenia sportowego potencjału Juke poprzez wyposażenie go w... zespół napędowy z modelu GT-R.