W tym czasie nabywców znalazło 62 450 autek, czyli o 6,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Najważniejszymi odbiorcami pozostały Niemcy (blisko 21 tys. egzemplarzy) i Włochy (ponad 17,7 tys.). Największy wzrost sprzedaży odnotowano w Wielkiej Brytanii (do 4,4 tys.) i Japonii (do 3,3 tys.). W Kraju Kwitnącej Wiśni najchętniej kupowany jest Smart k, który spełnia warunki stawiane tam tzw. lekkim samochodom, dzięki czemu cieszy się szczególnymi przywilejami pod względem ubezpieczenia, opodatkowania i parkowania w miastach.
Coraz więcej Smartów
Należąca do DaimleraChryslera firma MCC (Micro Compact Car) ma powody do radości. Wbrew ogólnoświatowym tendencjom na rynkach samochodowych sprzedaż Smartów, zarówno w wersji coupé, jak i cabrio, wzrosła w pierwszym półroczu 2002 r.