Seat zamierza rozpocząć ekspansję na chińskim rynku, by w ten sposób uratować swoją egzystencję. W pierwszym okresie auta będą importowane bezpośrednio z Hiszpanii. Natomiast rozpoczęcie produkcji w chińskim zakładzie Foshan rozpocznie się nie wcześniej niż w 2013 roku.
Wyniki finansowe Seata uzależnione są obecnie od powodzenia modelu Ibiza, ale wciąż odnotowywane są straty. Według IHS Global Insight hiszpański producent ma szansę na wyjścia z kryzysu w 2015 roku, w czym ma mu pomóc ekspansja na rynku chińskim.
Model/rok | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 |
Ibiza | 189 083 | 173 715 | 192 470 | 172 206 | 183 848 |
Leon | 79 462 | 66 368 | 96 761 | 120 630 | 126 511 |
Altea/Toledo | 43 351 | 33 362 | 60 254 | 76 121 | 66 901 |
Exeo | 23 108 | 22 981 | 369 | - | - |
Alhambra | 10 023 | 6 215 | 10 282 | 14 242 | 14 352 |
Cordoba | - | 4 861 | 20 439 | 29 747 | 31 058 |
Razem Seat | 345 027 | 307 502 | 380 575 | 412 946 | 422 670 |