Seat zamierza rozpocząć ekspansję na chińskim rynku, by w ten sposób uratować swoją egzystencję. W pierwszym okresie auta będą importowane bezpośrednio z Hiszpanii. Natomiast rozpoczęcie produkcji w chińskim zakładzie Foshan rozpocznie się nie wcześniej niż w 2013 roku.

Wyniki finansowe Seata uzależnione są obecnie od powodzenia modelu Ibiza, ale wciąż odnotowywane są straty. Według IHS Global Insight hiszpański producent ma szansę na wyjścia z kryzysu w 2015 roku, w czym ma mu pomóc ekspansja na rynku chińskim.

Model/rok 2010 2009 2008 2007 2006
Ibiza 189 083 173 715 192 470 172 206 183 848
Leon 79 462 66 368 96 761 120 630 126 511
Altea/Toledo 43 351 33 362 60 254 76 121 66 901
Exeo 23 108 22 981 369 - -
Alhambra 10 023 6 215 10 282 14 242 14 352
Cordoba - 4 861 20 439 29 747 31 058
Razem Seat 345 027 307 502 380 575 412 946 422 670