Fisker Karma przedstawi się dokładnie rok po prezentacji konceptu. Właściciel firmy Henrik Fisker twierdzi, że sprzedano już całą produkcję do połowy roku 2010. Luksusowa hybryda w cenie 88 tys. dolarów trafi do pierwszych klientów w listopadzie 2009.
Samochód wyposażono w nowy system hybrydowy Q-DRIVE, który składa się z benzynowego silnika GM Ecotec 2,0T (191 kW/260 KM). Jednostka spalinowa służy jako generator dla baterii li-ion umieszczonych pośrodku auta pomiędzy osiami. Energia elektryczna pozyskiwana jest również przez rekuperację energii kinetycznej podczas hamowania, a także za pośrednictwem paneli solarnych umieszczonych na dachu auta.
Napęd zapewnia para silników elektrycznych o łącznej mocy 300 kW. Fisker Karma od 0 do 96 km/h (0-60 mph) przyśpiesza dzięki nim w 5,8 s, a prędkość maksymalna wynosi 200 km/h. Wyłącznie na prąd elektryczny można przejechać ok. 80 km, później włącza się silnik spalinowy. Baterie można ładować również poprzez zwykłe gniazdko lub prądem pozyskiwanym za pośrednictwem paneli solarnych.
Design modelu Karma jest dziełem samego Henrika Fiskera. Seryjny model otrzymał większy grill i wlot powietrza pod nim. Pod tylnym zderzakiem pojawił się dyfuzor, a ujście układu wydechowego znajduje się za przednimi kołami. Przeprowadzone zmiany poprawiły aerodynamikę i wydajność układu chłodzenia. Oprócz tego nadwozie wzmocniono klasycznym słupkiem B.
Karoseria otrzymała części z aluminium i materiałów kompozytowych, pod którymi znajduje się rama przestrzenna z aluminium opracowana we współpracy ze spółką Norsk Hydro. Produkcję zapewniać będzie fińska spółka Valmet Automotive, która obecnie produkuje Porsche Boxster i Cayman (kontrakt ten wygaśnie jednak w roku 2012). Planowana roczna produkcja wyniesie 15 tys. egzemplarzy.
Konkurentami modelu Fisker Karma będą Porsche Panamera, Maserati Quattroporte i Aston Martin Rapide.