Badania rynkuW grudniu 2006 roku instytut badawczy TNS OBOP przeprowadził badania dotyczące kosztów eksploatacji samochodów marki Ford oraz jakości obsługi klientaw autoryzowanych serwisach Forda w porównaniu z innymi konkurencyjnymi markami. Zrealizowano dwa badania: Koszty eksploatacji i Badanie satysfakcji klienta. Ich celem było zidentyfikowanie pozytywnych i negatywnych aspektów obsługi oraz określenie poziomu satysfakcji klientów, korzystających z usług autoryzowanych serwisów samochodowych.- Chęci stworzenia wyrazistego wizerunku serwisu Forda oraz podkreślenia standardu usług były powodem podjęcia innowacyjnych działań. Zwróciliśmy się z prośbą do firmy TNS OBOP o przeprowadzenie analizy postrzegania autoryzowanych serwisów Forda przez klientów. Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników, które niejednokrotnie plasują nasze serwisy na najwyższych pozycjach - mówi Dariusz Lech, dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych, Ford Polska Sp. z o.o.Rezultaty badań wyraźnie wskazują obszary stanowiące o wysokiej jakości i przewagach konkurencyjnych Forda. Wynika z nich, iż aż 81 proc. klientów zarekomendowałoby autoryzowany serwis Forda znajomym i rodzinie.