Logo

eXtraservice

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Na podstawie wyników badań przeprowadzonych przez TNS OBOP stworzono nowy wizerunek odwołujący się do najczęściej wymienianych cech autoryzowanego serwisu Forda - przejrzystości świadczonych usług, ich nowoczesności i kompleksowości. Firma Ford po raz pierwszy przygotowała logo oraz komplet wizerunkowych materiałów informacyjnych dla swojego serwisu posprzedażnego.

eXtraservice
Auto Świat
eXtraservice

Badania rynkuW grudniu 2006 roku instytut badawczy TNS OBOP przeprowadził badania dotyczące kosztów eksploatacji samochodów marki Ford oraz jakości obsługi klientaw autoryzowanych serwisach Forda w porównaniu z innymi konkurencyjnymi markami. Zrealizowano dwa badania: Koszty eksploatacji i Badanie satysfakcji klienta. Ich celem było zidentyfikowanie pozytywnych i negatywnych aspektów obsługi oraz określenie poziomu satysfakcji klientów, korzystających z usług autoryzowanych serwisów samochodowych.- Chęci stworzenia wyrazistego wizerunku serwisu Forda oraz podkreślenia standardu usług były powodem podjęcia innowacyjnych działań. Zwróciliśmy się z prośbą do firmy TNS OBOP o przeprowadzenie analizy postrzegania autoryzowanych serwisów Forda przez klientów. Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników, które niejednokrotnie plasują nasze serwisy na najwyższych pozycjach - mówi Dariusz Lech, dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych, Ford Polska Sp. z o.o.Rezultaty badań wyraźnie wskazują obszary stanowiące o wysokiej jakości i przewagach konkurencyjnych Forda. Wynika z nich, iż aż 81 proc. klientów zarekomendowałoby autoryzowany serwis Forda znajomym i rodzinie.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: