Mały turbojet, który z pojemności 1368 cm3 produkuje 110 kW (150 KM) potrafi rozpędzić Bravo do setki w 8,5 s i osiągać prędkość maksymalną 212 km/h, ale nie będzie on szczytem oferty. Najmocniejszą jednostką napędową będzie 4-cylindrowy turbodiesel JTD pochodzący z pokrewnego modelu Lancia Delta.
Z pojemności 1956 cm3 udało się uzyskać 121 kW (164 KM) przy 4000 obr./min i moment obrotowy 360 Nm od 1750 obr./min. Większy z dużych silników JTD posiada jedną turbosprężarkę i rozpędza auto do 215 km/h. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi w wypadku tej wersji 5,2 l/100 km, co oznacza mniej od oferowanego już silnika 1,9 JTD (110 kW/150 KM), który zużywa średnio 5,6 l/100 km.