Wizję na rok 2010 i 2011 Fiat opublikował podczas spotkania kierownictwa z przedstawicielami włoskich związków zawodowych i rządu. Fiat Group zamierza wprowadzić w tym okresie do produkcji jedynie cztery nowe modele będące efektem własnych prac rozwojowych. Kilka kolejnych trafi do Europy z USA.

Ważnym modelem dla całego koncernu będzie nowa generacja Fiata Panda. Aktualnie auto to odnosi wiąż sukcesy rynkowe i nie poddaje się kryzysowi. W 2011 roku ma do tych sukcesów nawiązać pojazd określany jako future Panda wykorzystujący rozwiązania techniczne z Fiata 500 (ten jak wiadomo jest ewolucją Pandy).

Główna różnicą będzie większa sztywność nadwozia, poprawa bezpieczeństwa przy zderzeniu z przeszkodą oraz o 100 mm przedłużony rozstaw osi. Przebojem ma stać się nowy silnik 0,9 SGE (Small Gasoline Engine), dwucylindrowy MultiAir o mocy 48 kW oraz w przypadku wersji z turbodoładowaniem o mocy 59 kW lub 77 kW.

Już na początku 2010 roku doczekamy się drugiej generacji Fiata Doblò. Fiat zamierza także zmodyfikować model Qubo, a z USA wprowadzić na rynki europejskie zmodyfikowaną wersję Dodge Nitro.

Przebojem powinno stać się Alfa Romeo Giulietta oraz zmodyfikowana Alfa 159. Lancia przygotowuje facelifting modeli: Ypsilon, MPV Musa i Delta.

Nowości przygotowuje także Abarth. Najmniejszy model zostanie wzbogacony o wersje 500 TC Abarth oraz 500 Cabrio Abarth. Punto Evo w wersji Abarth otrzyma do dyspozycji technikę z Alfa Romeo MiTo Quadrofoglio Verde.

Więcej nowości z koncernu Fiat zapowiadanych jest na 2011 rok. Obok nowej generacji modelu Panda zaprezentowana zostanie wersja użytkowa, zmodyfikowany sedan Linea, facelifting pikapa Strada, zmodernizowane Punto Evo oraz nowy kompaktowy model MPV (pięcio- i siedmioosobowy), który będzie wspólnym projektem Fiata i Chryslera. Włosi zamierzają także przejąć niektóre modele SUV z USA.Lancia zapowiada nowa generację modelu Ypsilon. W ramach planu połączenia marek Lancia i Chrysler planowane są własne wersje modelu Sebring, nowy sedan na bazie Chryslera 300C i MPV wywodzący się z Chryslera Voyager, ktory ma zastąpić Lancię Phedrę.

Alfa Romeo zapowiada jedynie facelifting MiTo. Ze wzgledów ekonomicznych nie przewiduje się w tym momencie następcy coupé Alfa Romeo GT, ani także reprezentacyjnej limuzyny Alfa 166.

Planuje się wykorzystanie mocy produkcyjnych firmy Bertone i produkowanie tam dwóch premiowych modeli. Pierwszy z nich powinien pojawić się na rynku pod koniec 2011 roku.

Głównym planem jest wzmocnienie grupy Chrysler. Fiat zamierza pod trzema jej markami sprzedać w 2014 roku 2,8 mln aut, a więc o 40 proc. Więcej niż w 2008 roku i o 60- proc. więcej niż w 2009 roku. Z tego ponad 70 proc. aut otrzyma platformy oraz 40 proc. jednostek napędowych od Fiata.

W Europie Fiat zamierza zwiększyć produkcję z 650 tys. do 1 mln aut. W Polsce powstaje 650 tys. Fiatów, a w Brazylii kolejnych 730 tys. rocznie. Na wspólnej platformie Fiat w 2012 roku zamierza wyprodu8kować 1 mln małych samochodów.