W tekście i na zdjęciach umieszczono linki reklamowe naszego partnera
Którą hybrydę wybrać w Fordzie Kuga?
Ford ma propozycję dla każdego, kto szuka bardzo uniwersalnego samochodu. Z napędem na przednie lub wszystkie koła dostępna jest pełna hybryda 2.5 FHEV, zawsze sparowana z bezstopniową automatyczną skrzynią biegów eCVT. W wersji FWD jej moc maksymalna wynosi 180 KM, a AWD – 183 KM. Na szczycie oferty jest Kuga w wersji hybrydowej plug-in. 2.5 PHEV oferuje moc maksymalną 243 KM, dostępna jest z automatem eCVT i napędem na przednie koła. Oba modele są bardzo dynamiczne. Przyspieszenie 0-100 km na godz. Kugi 2.5 FHEV 183 KM wynosi 8.3 s, a Kugi 2.5 PHEV 7.3 s. A zużycie paliwa? W przypadku klasycznej hybrydy to około 5,3 l/100 km, a w plug-inie - 0,9-1,2 l/100 km. Jeśli Kuga PHEV ma rozładowany akumulator, to zużywa tylko 5,2 l/100 km. Co więcej, Kuga w wersjach PHEV i FHEV może się pochwalić zdolnością holowniczą na poziomie 2100 kg.
Ile kosztuje teraz Ford Kuga? Pakiet korzyści do 44 tys. zł
Ford Kuga trafił na wyjątkową wyprzedaż. Co to znaczy? Że na dużego, rodzinnego SUV-a o długości 4,6 m z oszczędnym napędem hybrydowym można dostać pakiet korzyści do 44 tys. zł. Ford oferuje także ubezpieczenie na rok oraz Pakiet 4 lata ochrony: Ford Protect, gwarancja i serwis w cenie. Warto przypomnieć, że mówimy o nowej Kudze. SUV przeszedł szereg zmian stylistycznych, co widać przede wszystkim po nowym przodzie. We wnętrzu Kuga przeszła ewolucję. W porównaniu do wersji samochodu sprzed liftingu pojawił się w niej szereg istotnych zmian. To przede wszystkim centralny wyświetlacz o przekątnej 13,2 cala, który oferuje system SYNC 4 z bezprzewodową łącznością zarówno z Apple CarPlay, jak i z Android Auto.
Ford Puma również trafił na wyjątkową wyprzedaż
Równie atrakcyjnie prezentuje się oferta mniejszego modelu, Forda Pumy. Wyjściowa cena to teraz 89 900 zł. Klienci mogą liczyć na pakiet korzyści do 32 tys. zł. Tutaj również otrzymujemy rok ubezpieczenia albo atrakcyjne finansowanie. Gama silnikowa modelu jest oparta o wielokrotnie nagradzany silnik 1.0 EcoBoost, dostępny w różnych konfiguracjach z systemem miękkiej hybrydy. Moc waha się od 125 do nawet 170 KM. Każdy znajdzie coś dla siebie. Kompaktowy SUV ma na wyposażeniu system informacyjno-rozrywkowy SYNC 4 najnowszej generacji, skomunikowany z chmurą z łącznością 5G w standardzie z "wiszącym” 12-calowym wyświetlaczem centralnym i wyprofilowanym pasem głośników przednich, działających jak soundbar. Smartfony można łatwo łączyć bezprzewodowo z Apple CarPlay i Android Auto, a także naładować indukcyjnie. W kabinie jest elegancko i wygodnie, a wnętrze jest bardzo przestronne. Walory nowej Pumy podnosi nowatorski system MegaBox, który oferuje dodatkowe 81 litrów przestrzeni bagażowej wkomponowanej w podłogę bagażnika.