Miejski samochód Hyundaia zwyciężył w kategorii "Samochody Segmentu B" potwierdzając, iż jest autem godnym zaufania i docenionym także na polskim rynku.

Zwycięzcy plebiscytu wyłaniani są w oparciu o badania popularności produktów przeprowadzane wśród Klientów w całej Polsce, w których zbierane są podstawowe opinie na temat marki.

"Laur Konsumenta iKlienta" to największy program konsumencki w kraju - ogólnopolski sondaż, dzięki któremu wyłaniane są te produkty/usługi, które według Klientów są aktualnymi liderami popularności na rynku.

Model i20 trafił do sprzedaży w marcu 2009 roku jako kolejny samochód z rodziny "i", obok kompaktowego i30 oraz mikrovana i10.

Zaprojektowany przez europejskich projektantów i20 to samochód z pomysłem – charakteryzuje go uniwersalna stylistyka, eleganckie wnętrze, dynamika jazdy oraz wysoki poziom bezpieczeństwa (m.in. sześć poduszek powietrznych oraz system ABS i EBD w standardzie) – potwierdzony najwyższą notą 5-ciu gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP.

Wysoki komfort i funkcjonalność zapewniają m.in. klimatyzacja, zestaw stereo z odtwarzaczem CD/MP3 i zintegrowanym wyświetlaczem, elektryczne sterowanie szyb i lusterek, regulowana wysokość fotela kierowcy, pojemny bagażnik.

Nie jest to pierwszy dowód uznania Klientów dla marki Hyundai. Również popularny model i30 zdobył najwyższe miejsce w kategorii "Samochody Segmentu C" w ubiegłorocznej edycji konkursu.