Nowe elementy pojawiły się w przedniej części nadwozia. Dynamiczny zderzak z diodowymi światłami oraz karbonowymi elementami.
W tylnej części zamontowano nowy zderzak z karbonowym dyfuzorem i nietypową końcówką rury wydechowej. Charakterystycznym elementem jest też podwójny spoiler zamontowany na pokrywie bagażnika.
Zmodyfikowany został również silnik o pojemności 4,8 litra z turbodoładowaniem, który otrzymał 690 KM (507 kW) mocy i maksymalny moment obrotowy 700 Nm przy 4800 obr./min, co pozwala osiągać przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 4 sekund i prędkość maksymalną 328 km/h (wersja seryjna 303 km/h).
Do tego modelu zaprojektowano 22-calowe obręcze kół z metali lekkich z oponami o rozmiarze 265/30ZR22 z przodu i 295/25ZR22 z tyłu.
Ożywione zostało wnętrze pojazdu, które utrzymane jest w barwach żółto-niebiesko-czarnych. Są tam elementy drewniane, karbonowe oraz aluminiowe.
Przyznać trzeba, iż Porsche Panamera Turbo w wydaniu Mansory zdecydowanie nam przypadło do gustu.