Grupa PGD została wybrana do reprezentowania Infiniti przed polskimi klientami, z uwagi na jej doświadczenia w sprzedaży innych luksusowych marek w głównych aglomeracjach miejskich.Równie duże znaczenie ma pasmo sukcesów Grupy PGD w sprzedaży samochodów w Polsce w ostatnich kilku latach, osiągnięte dzięki wprowadzeniu nowego poziomu obsługi w handlu samochodami. Sprzedaje ona tak różne marki samochodów jak Volvo, Ford, Nissan, Skoda oraz Suzuki i jest największą grupą dealerską w Polsce.

Kluczem do sukcesu Infiniti w Europie, sprawdzonym na innych rynkach, jest najwyższy poziom obsługi klienta i stopień jego zadowolenia, osiągany dzięki znakomitym samochodom oraz wielkiemu doświadczeniu w sprzedaży i obsłudze posprzedażnej. Podstawą działania jest strategia o nazwie Total Ownership Experience (TOE) – Doświadczanie Pełni Posiadania.

„Grupa PGD ma znakomite doświadczenie w sprzedaży samochodów różnych marek, włączając w to najbardziej luksusowe. Jej zaangażowanie w ideę Infiniti, uzupełnienia ekscytujących, technicznie nowoczesnych, luksusowych i terenowych samochodów, wysokowartościowymi usługami dla klienta, przekonały nas, że są najlepszym partnerem w Polsce” – uzasadnia wybór Jim Wright, wiceprezes Infiniti Europe.

Na początek, ofertę Infiniti stanowić będą cztery ekscytujące, piękne i frapujące pojazdy wysokiej klasy: dwa wielce wyróżniające się samochody terenowe – nowy luksusowy terenowy coupé EX37 i luksusowy sportowo-terenowy FX oraz zbierające nagrody modele G37 i G37 Coupe. Każdy model Infiniti będzie zaprojektowany dla wyjątkowych potrzeb polskich i europejskich klientów, dostosowany do ostrych norm jakości i szczególnych warunków jazdy.

Warszawski salon Infiniti będzie w tym roku jedynym w Polsce. W planie jest także uruchomienie kolejnego na południu kraju. - Wierzymy w tę markę. Mamy stworzyć zupełnie coś wyjątkowego pod każdym względem – wyjątkowa jakość salonów sprzedaży, wyjątkowy serwis i obsługę na najwyższym poziomie – powiedział podczas warszawskiej konferencji prasowej Adam Pietkiewicz, prezes Grupy PGD.

Plany w 2009 roku przewidują sprzedanie w Polsce 160 samochodów marki Infiniti, a w 2013 roku – 500 egz. Dalszy rozwój sieci sprzedaży uzależniony będzie jednak od zainteresowania ta marka na polskim rynku.

Jak dowiedzieliśmy się podczas konferencji prasowej, marka Infiniti nie będzie konkurowała z Lexusem, a przede wszystkim z samochodami marki BMW Seria3 (G37) oraz Porsche Cayenne (model FX) i też należy się spodziewać porównywalnych cen.

Samochody przygotowane do sprzedaży na rynkach europejskich różnią się od wersji amerykańskiej. W sumie zostało dokonanych aż 500 takich zmian. Ale o tym w oddzielnej publikacji.

Pierwsze Infiniti trafią do polskich użytkowników na początku października 2008 roku, a więc w momencie otwarcia pierwszego i jak na razie jedynego salonu tej marki, aktualnie budowanego w Warszawie.