Infiniti rozpoczęło sprzedaż swoich samochodów w Europie w 2008 r., ale tak naprawdę marka ta nigdy nie przypadła do gustu Europejczykom. Firma sprzedała dotąd w Europie zaledwie 60 tys. samochodów. Tak niska sprzedaż oznacza, że marka premium Nissana jest nierentowna na Starym Kontynencie. Stąd decyzja o wycofaniu się z Europy Zachodniej i skupienie się na Ameryce Północnej i Chinach. Japończycy chcą też nadal sprzedawać swoje modele w Europie Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Azji.

Drugim powodem, który przyspieszył wycofanie się marki z terenu Unii jest konieczność poniesienia ogromnych wydatków na badania i rozwój w elektryfikację floty. Niska sprzedaż sprawia, że poniesione nakłady nie zwróciłyby się w najbliższych latach. Ten krok jest częścią szerszego globalnego planu restrukturyzacji marki Infiniti. Kolejnym będzie zakończenie produkcji aut Infiniti w brytyjskiej fabryce w Sunderland, w której teraz wytwarzane są modele Q30 i QX30. Infiniti całkowicie wycofa się z Europy na początku przyszłego roku.