Podróż rozpoczęto z pełnym, 64-litrowym bakiem oleju napędowego spod zakładu w Birmingham, gdzie Jaguar XF jest produkowany. Celem było dotarcie do Monachium i pokonanie około 1300 km. Udało się.
Auto prowadzone przez niezależnego kierowcę testowego Davida Madgwicka, któremu towarzyszył nawigujący Alexander Madgwick, przejechało w sumie dystans 1312 km, spalając średnio 4,9 l/100 km.
Poza ekonomiczną, nowy turbodiesel o pojemności 2,2 l pozwala także na sprawne poruszanie się. Motor generujący 190 KM mocy i 450 Nm momentu obrotowego może rozpędzić sedana od 0 do 100 km/h w 8,5 s, a maksymalnie do 225 km/h.
Nowy Jaguar XF 2.2 Diesel trafi do sprzedaży w Europie we wrześniu br.
Galeria zdjęć
Jaguar też może być oszczędny
Jaguar też może być oszczędny
Jaguar też może być oszczędny
Jaguar też może być oszczędny
Jaguar też może być oszczędny
Jaguar też może być oszczędny
Jaguar też może być oszczędny
Jaguar też może być oszczędny