Organizatorzy Rajdu Akropolu ze względu na fatalne warunki pogodowe zmuszeniu zostali do odwołania  trzech ostatnich odcinków specjalnych. Do tego momentu na czele znajdowała się polska załoga, która tym samym wygrała cały rajd. Zdobyte w Grecji punkty zapewniły Polakom tytuł rajdowych mistrzów Europy 2015.

Warto wspomnieć, iż Kajetan Kajetanowicz jako trzeci polski kierowca sięgnął po rajdowe mistrzostwo Europy. W latach 1966, 1967 i 1971 tytuł wywalczył Sobiesław Zasada, a w 1997 r. Krzysztof Hołowczyc z pilotem Maciejem Wisławskim. Na kolejny tytuł Polacy czekali aż 6587 dni.

Niebywałą efektywność Kajetanowicz i Baran skutecznie łączyli z bezkompromisową prędkością na odcinkach specjalnych. W tym sezonie świeżo upieczeni Mistrzowie Europy zdumiewającą liczbę 104 na 117 oesów ukończyli w pierwszej trójce, z czego aż na 45 byli najszybsi. Dla porównania, ubiegłoroczni Mistrzowie Europy, reprezentanci fabrycznej ekipy Skody – Esapekka Lappi i Janne Ferm w swojej drodze po tytuł zwyciężyli na 25 z 102 odcinków specjalnych do których wystartowali.

Rajdowe Mistrzostwo Europy to jednak nie jedyny tytuł zdobyty przez kierowcę LOTOS Rally Team w tym sezonie. Dzięki fantastycznym wynikom na odcinkach specjalnych, Kajetanowicz w błyskawicznym tempie zbierał punkty w klasyfikacjach na poszczególnych nawierzchniach – FIA ERC Ice Masters oraz FIA ERC Gravel Masters. Zwycięstwo w pierwszej z nich, czyli tytuł Zimowego Mistrza Europy, Kajto przypieczętował w lutowym Rajdzie Lipawy na Łotwie. Z kolei zdobyty w ubiegłym sezonie tytuł Szutrowego Mistrza Europy Polak obronił mknąc po imponujące zwycięstwo w poprzedniej rundzie cyklu, czyli Rajdzie Cypru.

Kajetan Kajetanowicz: - Łzy szczęścia w oczach zespołu uświadomiły mi, że dla takich chwil warto żyć i tak intensywnie pracować. To fantastyczny dzień, jeden z najtrudniejszych w moim życiu, ale jestem pewien, że jednocześnie jeden z najpiękniejszych. Pewnie minie jeszcze kilka długich dni zanim zrozumiem to, czego dokonaliśmy razem z całym LOTOS Rally Team. Jak się pewnie wszyscy domyślacie, zdobycie tytułu najlepszego kierowcy w Europie wygrywając Rajd Akropolu, to coś absolutnie niesamowitego. Głos mi się łamie, bo myślę teraz o moich rodzicach, którzy cały czas we mnie wierzyli i wierzą, byli i są ze mną. Realizacja tak wielkich marzeń wymaga gigantycznych wyrzeczeń i hektolitrów wylanego potu, ale także grona życzliwych i zaangażowanych ludzi wokół siebie. Dlatego świętując dziś ten triumf dziękuję bez wyjątku wszystkim, którzy wierzyli, że możemy tego dokonać i wspierali mnie na wielu - także i niełatwych - etapach drogi do tytułu Mistrzów Europy.

Jarek Baran: - Nie wiem czy już dociera do mnie to, co zrobiliśmy. Jest w tym największy, niezastąpiony element - czyli Kajetan. Jeden z najbardziej uzdolnionych kierowców, jakich miałem okazję spotkać. Rajdy są trudną i ryzykowną dyscypliną, w której trzeba podejmować szybkie i bezbłędne decyzje. 6 lat spędzonych w samochodzie rajdowym, 60 startów, setki wygranych odcinków – to doświadczenie, które dzisiaj nam pomogło. Do tego trzeba dodać zespół genialnych ludzi i wsparcie Grupy LOTOS i pozostałych partnerów, którzy od lat wierzą w talent Kajetana. Sportowo cieszy mnie bardzo również, że od dziś na liście zwycięzców legendarnego Akropolu będzie załoga Kajetanowicz/Baran. Prawie 30 lat na fotelu pilota to może nie jest dobry przykład dla młodych zawodników, bo oznacza, że czasem trzeba poświęcić się czemuś wyjątkowo długo, żeby osiągnąć sukces. A ja swój sukces dedykuję wszystkim, z którymi miałem okazję współpracować przez te lata, kibicom którzy nas wiernie wspierali, a przede wszystkim Marcie i moim najbliższym – za to, że zawsze byli ze mną.

Droga Kajetanowicza i Barana do tytułu Mistrzów Europy w liczbach:

230 wywalczonych punktów;

104 na 117 (88%) oesów ukończonych w pierwszej trójce;

3 wygrane rundy Mistrzostw;

45 na 117 (38,5%) wygranych odcinków specjalnych;

7 z 8 rund FIA ERC ukończonych na podium;

1651,01 km zaciętej walki o punkty na odcinkach specjalnych;

Drugi z rzędu tytuł Szutrowego Mistrza Europy dla Kajetanowicza;

68 punktów przewagi w klasyfikacji mistrzostw po Rajdzie Akropolu;

6587 dni minęło od ostatniego triumfu Polaków w Mistrzostwach Europy - najstarszym rajdowym cyklu świata.

Klasyfikacja generalna FIA ERC po Rajdzie Akropolu:

1. Kajetan Kajetanowicz (Polska) 230

2. Craig Breen (Irlandia) 162

3. Aleksiej Łukjaniuk (Rosja) 124

4. Robert Consani (Francja) 79

5. Jaromir Tarabus (Czechy) 75

6. Bruno Magalhaes (Portugalia) 68

Do klasyfikacji generalnych FIA ERC liczy się 7 najlepszych wyników z całego sezonu.

Klasyfikacja zespołowa FIA ERC po Rajdzie Akropolu:

1. LOTOS Rally Team 151

2. Peugeot Rally Academy 117

3. Tlustak Racing 75

4. MM Motorsport 67

5. Chervonenko Racing 60

61. Acropolis Rally - wyniki

Poz. Kierowca / Pilot Samochód Poz. Czas OS Kary Łączny czas Strata do lidera Strata do poprz.
1 Kajetanowicz K. / Baran Jarosław Ford Fiesta R5  RC2 1 01:32:11.1 01:32:11.1 00:00:00.0 00:00:00.0
2 Breen Craig / Martin Scott Peugeot 208 T16  RC2 2 01:32:21.1 01:32:21.1 00:00:10.0 00:00:10.0
3 Athanassoulas L. / Zakcheos N. Škoda Fabia R5  RC2 3 01:32:26.4 01:32:26.4 00:00:15.3 00:00:05.3
4 Tarabus J. / Trunkát Daniel Škoda Fabia S2000  RC2 4 01:35:23.6 01:35:23.6 00:03:12.5 00:02:57.2
5 Botka Dávid / Szeles Péter Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 5 01:36:05.6 01:36:05.6 00:03:54.5 00:00:42.0
6 Jeets Raul / Toom Andrus Ford Fiesta R5  RC2 6 01:36:42.0 01:36:42.0 00:04:30.9 00:00:36.4
7 Butvilas D. / Heller Kamil Subaru Impreza STI  RC2 7 01:36:51.7 01:36:51.7 00:04:40.6 00:00:09.7
8 Tlusťák A. / Kučera L. Škoda Fabia S2000  RC2 8 01:40:59.3 01:40:59.3 00:08:48.2 00:04:07.6
9 Panteli Petros / Constantinou C. Mitsubishi Lancer Evo X  RC2 9 01:43:55.1 01:43:55.1 00:11:44.0 00:02:55.8
10 Serderidis J. / Miclotte F. Citroën DS3 R5  RC2 10 01:43:56.9 01:43:56.9 00:11:45.8 00:00:01.8
11 Pavlidis N. / Petropoulos N. Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 11 01:49:08.7 01:49:08.7 00:16:57.6 00:05:11.8
12 Yiangou P. / Panteli C. Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 12 01:51:05.7 01:51:05.7 00:18:54.6 00:01:57.0
13 Zounis Ioannis / Intzoglou N. Subaru Impreza STI  RC2 13 01:51:12.1 01:51:12.1 00:19:01.0 00:00:06.4
14 Angelopoulos A. / Diplas Christos Toyota Yaris  RC4 1 01:58:48.2 01:58:48.2 00:26:37.1 00:07:36.1
15 Kirkos Lambros / Polyzois G. Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 14 01:59:57.3 01:59:57.3 00:27:46.2 00:01:09.1
16 Halivelakis N. / Malaktari Eleni Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 15 02:00:01.7 02:00:01.7 00:27:50.6 00:00:04.4
17 Kypreos G. / Pisimanis G. Peugeot 206 Kit Car  RC4 2 02:07:14.0 02:07:14.0 00:35:02.9 00:07:12.3
18 Yiangou Yiangos / Chourides P. Mitsubishi Lancer Evo IX  RC2 16 02:08:23.1 02:08:23.1 00:36:12.0 00:01:09.1