Przód jest typowy dla wszystkich modeli Lexusa – wielki, trapezowy wlot gril, po bokach duże wloty powietrza do chłodzenia przednich hamulców. Za to tył...
Pokrywa bagażnika zakończona jest małym zgrabnym spoilerem, tylne światła mają klinowaty kształt, a dwie potężne końcówki układu wydechowego od razu sugerują, że mamy do czynienia z autem o sportowych walorach.
W pakiecie Sport+ tylny spoiler jest aktywny – wysuwa się od prędkości 80 km/h co zwiększa docisk tylnych kół do nawierzchni. Drugim dodatkiem jest dyfuzor umieszczony pod tylnym zderzakiem. Sportowe możliwości sugerują także 20- lub 21-calowe opony w rozmiarze 245/45 z przodu i 275/40 z tyłu.
Lexus LC 500 występuje z dwoma rodzajami napędu: z silnikiem V8 o pojemności 5 litrów i mocy 477 KM oraz z napędem hybrydowym. W przypadku hybrydy (LC 500h) auto napędza silnik V6 o pojemności 3.5 litra i mocy 299 KM wspomagany silnikiem elektrycznym o mocy 132 kW (179 KM). Łączna moc układu hybrydowego wynosi 359 KM.
Obie wersje przyspieszają do „setki" w czasie poniżej 5 sekund, a prędkość maksymalna LC 500 wynosi 270 km/h, zaś wersji hybrydowej LC 500h – 250 km/h. Lexus LC 500 wyposażony jest w 10-stopniową skrzynię automatyczną, a LC 500h w bezstopniową skrzynię automatyczną, w której biegi „podzielono" na 10 przełożeń.
Lexusy LC 500 LC 500h wyposażone są we wszystkie dostępne układy elektroniczne poprawiające bezpieczeństwo jazdy. Są to m.in. układy reagowania przedkolizyjnego, aktywnej kontroli prędkości, utrzymania pasa ruchu, rozpoznawania znaków drogowych.
Lexus LC 500 kosztuje 527 tys. zł. Wersja hybrydowa dostępna będzie od sierpnia 2017 r.