Co prawda klienci mogą wybierać spośród całej palety samochodów wielofunkcyjnych, jak Fiat Dobl?, Citroen Berlingo/Peugeot Partner czy Volkswagen Caddy, ale w wielu przypadkach barierą pozostaje cena. Ponieważ Logan w osobowej wersji sedan jak na swoją wielkość jest bardzo atrakcyjną ofertą, liczymy, że podobnie będzie z wersją towarową. Nasze szpiegowskie zdjęcia pokazują, że prace nad taką odmianą samochodu już trwają. Oczywiście niedbale przyspawana nadbudówka od Renault Kangoo jest tylko rozwiązaniem do celów badawczych i niewiele mówi o przyszłym wyglądzie pojazdu, który zostanie zaprezentowany w przyszłym roku. Wersja dostawcza będzie miała także najprawopodobniej zwiększony o kilka centymetrów rozstaw osi, co wpłyniena długość pojazdu. W zależności od potrzeb i wersji wyposażeniowej autem będzie mogło podróżować od 2 do 5 osób. Ze względu na koszty wiele elementów we wnętrzu, np. deska rozdzielcza, pozostanie bez zmian. Również w 2006 roku na rynku powinna zadebiutować Dacia Logan z silnikiem wysokoprężnym, który z racji niskich kosztów eksploatacji wydaje się najodpowiedniejszym wyborem do samochodu użytkowego. Pod maską auta z rumuńskiej fabryki w Pitesti znajdzie się dobrze znany m.in. z Renault Clio motor 1.5 dCi o mocy 65 KM. Podobnie jak oba silniki benzynowe (1.4 i 1.6 - patrz apla obok) również turbodiesel spełnia normy emisji spalin Euro 4, a do przeniesienia napędu posłuży manualna, 5-biegowa przekładnia.