To wyraźne potwierdzenie, że wkrótce Fiat i Chrysler będą wkrótce tworzyły jeden wielki koncern. Jednak do tego potrzebne jest zdobycie ponad 50 proc. akcji Chryslera, a na to musi być przeznaczona gotówka.

Uzyskanie niezbędnej kwoty będzie możliwe poprzez sprzedaż Ferrari i Magneti Mirelli. Za Ferrari Fiat może żądać ok. 3.3 mld dolarów, ale uzyskanie stosownej kwoty za producenta części będzie o wiele trudniejsze. Fiat chce mieć ponad 50 proc. udziałów w Chryslerze najwcześniej w 2013 roku, ale nie później niż w 2016 roku.

Marchionne tym razem już nie odcinał się od możliwości sprzedaży kultowej marki Alfa Romeo. Dodał jednak, że Volkswagen może ja kupić za bardzo wysoką cenę.

Nie podjęto jeszcze ostatecznej decyzji o lokalizacji produkcji samochodu Alfa Giulia – we Włoszech czy w USA. Model ten ma pod koniec 2012 roku zastąpić Alfę 159 sedan i kombi.