Klient, który zdecyduje się na nowe Maserati GranTurismo, według producenta nie kupuje tylko 4-miejscowego coupe z ośmiocylindrowym silnikiem mogącego uzyskiwać prędkość 285 km/h, ale kupuje także część historii motoryzacji, której korzenie sięgają głęboko do historii.

Z tego powodu dla nabywców nowego Maserati przygotowano program, w ramach którego klient odbiera samochód bezpośrednio w fabryce. Oczywiście połączone jest to z półtoragodzinnym zwiedzaniem całego zakładu.

Kolejną częścią może być jedno- lub kilkudniowy program kulturalny. Obejmuje on wizytę w miejscach związanych z historią spółki, m. in. w muzeach w Panini i Stanguellini, gdzie wystawionych jest ponad 40 samochodów i 30 motocykli. Można tu podziwiać jeden z czterech wyprodukowanych Maserati A6GCS Berlinetta Pininfarina. Oprócz pamiątek można także odwiedzić klub golfowy w Modenie.

Nowy właściciel Maserati GranTurismo może też zostać członkiem Maserati Club czy w Collection Maserati zakupić przedmioty związane z jego samochodem, jak np. książkę wydaną w limitowanej edycji przy okazji premiery auta podczas salonu samochodowego w Genewie.

Klienci myślący o udoskonaleniu swoich umiejętności za kierownicą mogą wziąć udział w szkoleniach Masters Maserati Driving Courses, które odbywają się na torze wyścigowym Varano de’Melegari pod okiem byłego kierowcy formuły 1 Ivana Capelli.

Obsługa klienta nie kończy się jednak na sprzedaży auta. Każdy samochód dysponuje trzyletnią gwarancją i kompletną usługą assistance. Usługi gwarancyjne nie są przeznaczone wyłącznie dla nowych samochodów. Klienci kupujący używany samochód marki Maserati nie starszy niż pięć lat, z przebiegiem do 90 tys. km i sprawdzony przez technika firmy, mogą skorzystać z programu Trident Discoveries, obejmujący roczną gwarancję bez ograniczenia przejechanych kilometrów.