in. nanaprawie pojazdu na miejscu zdarzenia, holowaniu do najbliższego autoryzowanego warsztatu samochodowego, organizacji wynajmu samochodu zastępczego na czas naprawy, etc. Co więcej, program zapewnia dostęp do dodatkowych, użytecznych usługjak np. usługi pilnego powiadamiania bliskich o wypadku, dostawy części zamiennych czy też przekazania zaliczki na pokrycie kosztów naprawy.Grzegorz Rybak, Zone Manager, Mazda Motor Poland, odpowiedzialny za wprowadzenie programu: "Nawet w przypadku samochodów tak niezawodnej marki jak Mazda konieczne jest zapewnienie Klientom wsparcia na wypadek awarii lub unieruchomienia pojazdu. Nie sposób bowiem wykluczyć wystąpienia zdarzeń losowych: przebicia opony, zatrzaśnięcia kluczyków czy wyczerpania paliwa. Stąd decyzja o uruchomieniu programu Mazda Assistance. Mazda Assistance startuje po pięciu miesiącach od oficjalnegopowrotu marki na polski rynek. Przez ten czas nasi autoryzowani dealerzy sprzedali ponad 1000 nowych samochodów Mazda.Fundamentem naszej polityki handlowej jest stabilna i przejrzysta oferta rynkowa. Dlatego postanowiliśmy objąć programem Mazda Assistance nie tylko nowych Klientów, ale także tych, którzy odebrali swoje Mazdy w autoryzowanych salonach sprzedaży od maja tego roku".