W ciągu najbliższych dni na stronie Mazda.pl pojawią się informacje o samochodach dostępnych „od ręki”, co pozwoli klientom sprawdzić dostępność samochodu i skontaktować się bezpośrednio z dealerem w celu sfinalizowania transakcji.

Od początku zidentyfikowania przypadków zarażeń w Polsce, przedstawicielstwo Mazdy podjęło działania, żeby zmniejszyć ryzyko zarażenia wśród klientów i pracowników. Zalecono pracownikom salonów m.in rezygnację z kontaktów osobistych podczas przywitań, zachowanie bezpiecznego odstępu, w salonach udostępniono środki dezynfekujące do rąk.

Zarekomendowano też zredukowanie jazd testowych w towarzystwie pracownika salonu do minimum – w miarę możliwości są przekazywane samochody do samodzielnych jazd testowych.

Samochodów demonstracyjne, zastępcze i należące do klientów są na bieżąco dezynfekowane. W serwisach i salonach wdrożono bezpłatną usługę ozonowania wnętrz samochodów przed przekazaniem w ręce klientów.