Otwarcie salonu i serwisu w Kielcach oznacza dla Mazdy debiut na obszarze województwa świętokrzyskiego.

Nowo wybudowany salon, o powierzchni 300 m2, zlokalizowany przy skrzyżowaniu ul. 1-go Maja i ul. Łódzkiej (droga krajowa 74) oferuje sprzedaż nowych samochodów Mazda, oryginalnych części i akcesoriów, usługi finansowo – ubezpieczeniowe oraz szeroki zakres usług serwisowych [przeglądy, naprawy gwarancyjne i po upływie gwarancji oraz blacharsko- lakiernicze].

Docelowo serwis będzie wyposażony w 8 stanowisk obsługi.

Obiekt w Kielcach to trzecia placówka dealerska Mazdy prowadzona przez Polmozbyt Toruń Holding SA pod nazwą handlową Mazda Matsuoka Motor. Pozytywna ocena współpracy w Łodzi i Lublinie zadecydowała o rozszerzeniu działań na nowy rynek.

Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00, w soboty w godzinach 9.00 – 14.00.

Mazda Fiałkowski Zielona Góra

Rodzina Państwa Fiałkowskich od 1978 roku prowadzi działalność w branży motoryzacyjnej na terenie Zielonej Góry. Wieloletnie doświadczenie, znajomość rynku lubuskiego i zadowoleni klienci to atuty firmy, które dały podstawę do współpracy z Mazdą.

Mazda Fiałkowski to jedyny autoryzowany dealer Mazda w województwie lubuskim. Salon sprzedaży o powierzchni 200m2 oraz zaplecze serwisowe z 5 stanowiskami mieszczą się przy ul. Poznańskiej 20b.

Oferta dealera Mazda Fiałkowski obejmuje autoryzowaną sprzedaż nowych samochodów Mazda, autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, sprzedaż oryginalnych części i akcesoriów oraz usługi finansowo-ubezpieczeniowe. Klienci mogą również dokonać napraw powypadkowych w zakładzie blacharsko - lakierniczym firmy Fiałkowski Sp.j.

Godziny otwarcia: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 18.00 (salon), 8.00 – 16.00 (serwis); w soboty w godzinach 10.00 – 14.00.

- W maju 2008 r. rozpoczynaliśmy działalność w Polsce z 11 punktami dealerskimi, od tego czasu liczba naszych placówek uległa podwojeniu. Otwarcie salonów w Zielonej Górze i Kielcach stanowi kolejny ważny etap rozwoju sieci dealerskiej Mazda Motor Poland. Dzięki tym posunięciom przybliżamy Mazdę klientom z województw, w których do tej pory oferta samochodów Mazdy nie była dostępna. Nie zwalniając tempa rozwoju naszej sieci dealerskiej, od przyszłego roku zamierzamy położyć szczególny nacisk na najwyższą jakość obsługi klientów. Jest to element strategii Mazdy, zakładającej konsekwentny rozwój biznesu w oparciu o rentowną sieć dealerską oraz rosnącą grupę zadowolonych klientów. Mazda jest synonimem jakości i niezawodności produktów, cechy te pragniemy podkreślić równie wysoką jakością obsługi w naszych salonach i serwisach - mówi Grzegorz Rybak, Manager ds. Rozwoju Sieci Dealerskiej, Mazda Motor Poland.