Dzięki temu Mazda awansowała na 14. pozycję w rankingu marek w Polsce i uzyskała 2,6% udziału w rynku. Od momentu rozpoczęcia działalności w czerwcu 2008 r. polski oddział Mazdy wydał klientom już 34 626 samochodów. Marka ugruntowała swoją pozycję na rynku, a największy sukces przyniosły modele 6. generacji, oparte na technologii SKYACTIV i wzornictwie KODO: Dusza Ruchu.

W 2015 r. największą popularnością cieszyła się Mazda6 (2 989 zarejestrowane egzemplarze), zaraz za nią Mazda3 (2 932 szt.) i CX-5 (1 795 szt.). Zaraz za podium uplasowała się Mazda CX-3 – ubiegłoroczny debiutant, który do salonów trafił w połowie roku.

- Miniony rok był bardzo intensywny dla Mazdy. Wprowadziliśmy do sprzedaży nową Mazdę2 i CX-3, Mazdę6 i CX-5 2015 oraz czwartą generację MX-5 – wszystkie okazały się sukcesem! Tak dużym, że nawet nie byliśmy w stanie sprostać popytowi na niektóre modele, zwłaszcza CX-3. Cieszy nas ogromnie rosnąca sprzedaż, co ważne – wciąż głównie do klientów indywidualnych, którzy poszukują marki o podobnych wartościach, z własnym pomysłem na motoryzację - podsumowuje Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.

Rejestracje modeli Mazda w Polsce w 2015 r.

Model Rejestracje
Mazda6 2 989
Mazda3 2 932
Mazda CX-5 1 795
Mazda CX-3 643
Mazda2 618
Mazda CX-9 293
Mazda MX-5 59
Mazda CX-7 4
Mazda5 2
Razem: 9 335

Mazda - rejestracje w latach 2008-2015

2008 1 762
2009 2 981
2010 3 811
2011 2 524
2012 2 421
2013 4 261
2014 7 531
2015 9 335
Razem: 34 626