Kłopoty finansowe zmusiły legendarnego McLarena do wystawienia na sprzedaż swojej spektakularnej siedziby w Woking, która mieści nie tylko biura zarządu firmy i szefów zespołu F1, ale także tunel aerodynamiczny i manufaktura produkująca drogowe McLareny. Budowa centrum technologicznego została ukończona w 2003 r., a centrum produkcyjne oddano do użytku w 2011 r.

Sprzedaż terenu, na którym mieści kilka sztucznych jezior i wyjątkowy budynek samej siedziby, jest elementem planu restrukturyzacji, który ma pomóc przetrwać McLarenowi, a pieniądze uzyskane z tej transakcji mają mają być, jak to określa zarząd firmy: "trwałą platformę dla długoterminowego wzrostu i inwestycji".

Cena wywoławcza wynosiła 200 mln funtów, ale ostatecznie sprzedano ją za 170 mln. Nowy nabywca nie krył zadowolenia z dopiętego targu. "Z radością ogłaszamy, że ten światowej klasy obiekt stanie się częścią portfolio GNL: - powiedział James Nelson, dyrektor generalny firmy. "Najnowocześniejsze budynki centrali McLaren Group zdobyły wiele nagród i zostały zaprojektowane przez znanego architekta Normana Wspieraj i są typem krytycznych, dzierżawionych nieruchomości netto, które składają się na portfolio GNL" – dodał.

Prawda jest jednak taka, że w samej siedzibie nic się nie zmieni. W kompleksie nadal pozostanie McLaren i to raczej na dłużej. Producent poinformował już, że podpisał umowę dzierżawy terenu wraz z budynkami na okres 20 lat.