Na konsoli środkowej pojawił się nowy przycisk z symbolem amortyzatora i nie jest to tylko element ozdobny. Po nim możemy rozpoznać, że samochód wyposażono w AMG Ride Control. Amortyzatory pojazdu są sterowane elektronicznie. W zależności od warunków na drodze, prędkości i jakości podłoża system zmienia charakterystykę pracy zawieszenia. Dzięki czemu zredukowane zostają przechyły nadwozia. Kierowca ma do wyboru trzy tryby "Comfort", "Sport" i "Sport plus”. Po każdorazowym wyłączeniu silnika samochód przechodzi w tryb "Comfort”. Jak zapewnia producent w większości przypadków najlepiej sprawdza się „Sport” to kompromis pozwalający dobrze wyczuć auto, ograniczyć przechyły i dostarczyć odrobinę komfortu. „Sport Plus” jest sugerowany jako torowy.Opcjonalnie można wybrać zwykłe zawieszenie, które było dostępne do tej pory. Cena nowego, aktywnego zawieszenia to wydatek około 2320 euro. Samochód posiada podwójne wahacze wykonane z kutego aluminium. Dzięki temu rozwiązaniu koła Mercedesa są nachylone do nawierzchni drogi pod stałym kątem, niezależnie od ugięcia amortyzatora. Z nowości odnajdziemy w SLSie dziesięcioramienne aluminiowe felgi w kolorze czarny mat. Zaciski hamulców polakierowane na czerwono za jedyne 714 euro. Większy poziom bezpieczeństwa zapewni system informujący o samochodach znajdujących się w martwym polu lusterka. Klienci mają teraz do wyboru więcej opcji konfiguracji kolorystyki wnętrza, w tym karbonowe wykończenia deski rozdzielczej.