Na otwartej właśnie stronie internetowej www.mitsubishi.pl/evo można w trójwymiarze przyjrzeć się temu fascynującemu modelowi a także uzyskać wyczerpujące informacje na jego temat. Projekt jest częścią ogólnoeuropejskiej kampanii promocyjnej najnowszego wcielenia Lancera Evolution, który zadebiutuje w Polsce już w lipcu bieżącego roku.

Polska jest jednym z pierwszych krajów Europy, który udostępnia tę niezwykle zaawansowaną technicznie witrynę swoim klientom. Trójwymiarowy obraz i zastosowana na stronie bardzo prosta i sugestywna „dotykowa” nawigacja umożliwią klientom lepsze zapoznanie się z tym modelem.

Witrynę podzielono na działy w których można znaleźć ciekawe i wyczerpujące informacje na temat stylistyki, techniki, w tym nowego, turbodoładowanego silnika o mocy 295 KM i zaawansowanego systemu napędu na 4 koła Super All Wheel Control S-AWC a także podwójnego sportowego sprzęgła Twin Clutch Sport Shift Transmission oraz wnętrza pojazdu wraz z wyposażeniem.

Rozdział 360 stopni umożliwia dokładne obejrzenie pojazdu ze wszystkich stron, zmianę koloru lakieru wraz z przybliżaniem poszczególnych elementów dzięki wirtualnej „lupie”.

Dział „Historia wyścigu” opowiada fascynującą, ponad 40-letnią historię rajdowych i wyścigowych sukcesów Lancera Evolution, ilustrując ją filmami i zdjęciami.

Nie zabrakło na stronie galerii tapet i wygaszaczy ekranów do pobrania oraz szczegółowych danych technicznych auta.

Wypełniając ankietę w zakładce „Folder” każdy klient może zamówić broszurę na temat nowego Mitsubishi Lancera Evolution, która zostanie przesłana pod wskazany adres.