Nissan e-NV200 jest dostępny jako praktyczny furgon oraz jako pięciomiejscowa wersja osobowa Combi. Każda z nich jest oferowana w dwóch poziomach wyposażenia: Acenta oraz Tekna. W podstawowym poziomie wykończenia – Acenta – wyposażenie standardowe obejmuje między innymi: systemy bezpieczeństwa ABS, ESP oraz BA (wspomaganie hamowania), 6 poduszek powietrznych (w wersji Combi), elektrycznie regulowane szyby przednie, komputer pokładowy, automatyczną klimatyzację, sterowany przyciskami na kole kierownicy system audio czy podgrzewane przednie siedzenia i kierownicę.

W wersji dostawczej kubatura przedziału ładunkowego wynosi 4,2 m3, co pozwala na przewożenie dwóch europalet, a ładowność 770 kg jest większa niż w wersji z klasycznym dieslem.

Nissan e-NV200 ma zasięg 170 km – a więc znacznie więcej niż wynoszący 100 km średni dzienny przebieg większości kompaktowych vanów wykorzystywanych w firmach. W Europie 35 proc. vanów z tej kategorii nigdy nie przejeżdża dziennie więcej niż 120 km.

Parametrom tym towarzyszy identyczna jak w NV200 przestrzeń ładunkowa o kubaturze 4,2 m3, zaś ładowność 770 kg jest nawet większa niż w NV200 z silnikiem wysokoprężnym.

Akumulator pojazdu można naładować przez noc w ciągu 8 godzin ze zwykłego jednofazowego gniazdka elektrycznego z zabezpieczeniem 16-amperowym przy poborze mocy 3,3 kW. Czas ten skraca się do czterech godzin, jeżeli samochód zostanie podłączony do gniazda 32-amperowego, umożliwiającego pobór mocy 6,6 kW. Ładowanie od 0 do 80% pojemności za pomocą specjalnej szybkiej ładowarki CHAdeMO DC 50 kW trwa 30 minut lub nawet krócej, jeżeli akumulator nie był do końca rozładowany.

Cena modelu e-NV200 na polskim rynku rozpoczynają się od 108 000 zł netto za furgon oraz 112 000 zł netto za wersję Combi.