Przód Nissana GT-R został kompleksowo przebudowany. Nowa krata wlotu powietrza z motywem litery V w kolorze matowego chromu to jeden z charakterystycznych elementów najnowszej stylistyki Nissana. Detal ten został powiększony – w celu zapewnienia lepszego chłodzenia silnika – oraz zyskał nowy wzór siatki.

Nowa pokrywa silnika, płynnie łącząca się z grillem, została solidnie wzmocniona, co poprawiło stabilność pojazdu przy dużych prędkościach. Odświeżony przedni spojler oraz zderzaki z nowymi elementami wykończeniowymi przy reflektorach nadają nowemu GT-R rasowy, sportowy wygląd, zapewniając mu przy tym dużą siłę dociskającą.

W środku cała deska rozdzielcza oraz zestaw wskaźników są nowe. Środkowa część deski rozdzielczej została zmodernizowana i uproszczona. Liczbę przełączników zintegrowanej nawigacji i radia zredukowano z 27 w poprzednim modelu do zaledwie 11. Duży 8-calowy ekran dotykowy wyświetla ikony ułatwiające obsługę poszczególnych funkcji. Nowy panel sterowania z wyświetlaczem umieszczono w wykonanej z włókna węglowego konsoli środkowej.

Silnik

Wysoko oceniany silnik GT-R – 24-zaworowa jednostka V6 o pojemności 3,8 litra z podwójnym turbodoładowaniem – rozwija moc 570 KM przy 6800 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 633 Nm. Każdy egzemplarz silnika jest montowany ręcznie przez doświadczonego mechanika TAKUMI.

Dzięki zwiększonej mocy, wynikającej z indywidualnego sterowania zapłonem w poszczególnych cylindrach i ze wsparcia turbosprężarek, zapewnia on nowemu GT-R znakomitą elastyczność w średnim i wysokim zakresie prędkości obrotowej (od 3200 obr./min wzwyż).

Silnikowi towarzyszy starannie dopracowana, płynniej działająca i cichsza niż dotychczas dwusprzęgłowa, 6-biegowa przekładnia. Poprawiono również charakterystyczne brzmienie jednostki napędowej Nissana GT-R. Rezonans nowych tytanowych tłumików oraz system akustyczny Active Sound Enhancement (ASE) zapewniają niezrównane wrażenia w trakcie przyspieszania.

Nissan GT-R 2017 będzie dostępny w sprzedaży od lata bieżącego roku.